סוכנויות הביון באוסטרליה פתחו בחקירה של מתקפת סייבר שאירעה ברשת המחשבים של הפרלמנט. רשת ABC האוסטרלית דיווחה הבוקר (שישי) כי נבדק חשד לפיו מדינה זרה עומדת מאחורי המתקפה המדוברת. הם חושדים כי סין אחראית לפריצה המדוברת. בהצהרה של הפרלמנט, נמסר כי לא אותרו ראיות לכך שנגנבו פרטי מידע כלשהם. מקור אנונימי אמר לתקשורת האוסטרלית כי "התגובה לתקיפה היתה מהירה, אבל 'הפעם, ההאקרים היו מתוחכמים'". הסיסמאות של כל המחשבים בפרלמנט אופסו כאמצעי זהירות.
"אין לנו עדויות לפיהן מדובר בניסיון להשפיע על תוצאות תהליכים פרלמנטריים או להתערב בבחירות בפרלמנט ובהליכים פוליטיים נוספים", נמסר בהצהרה של הרפלמנט, "איתור המבצע של מתקפת סייבר לוקח זמן, ואנחנו פועלים בשיתוף עם גורמי הביטחון הרלוונטיים". מחלקת האיתותים האוסטרלית, הפועלת לאבטחת הרשתות במדינה מפני גורמים זרים, הסבירו כי פעולות הגנה נעשו מיד עם איתור המתקפה. על פי הפרסומים, שרי הממשלה והעובדים במשרדים לא נפגעו, אך גורמי אופוזיציה וכן אנשים נוספים בממשל הודו כי הם מתקשים להתחבר לחשבונות הדואר האלקטרוני שלהם.
בחודש שעבר דווח כי ב"בילד" הגרמני כי הבונדסטאג, מפלגות גרמניות, אמנים ועיתונאים מקומיים נחשפו למתקפת הסייבר הגדולה בתולדות גרמניה במהלך החודשים האחרונים. לא ברור מתי החלה המתקפה, אך ידוע שהיא נגמרה במהלך חודש אוקטובר האחרון. לפי הדיווח, אלפי מאגרים הכוללים מידע אישי פורסמו באינטרנט, כאשר בין היתר נפגעו מספר מפלגות, בהן המפלגה הסוציאל-דמוקרטית של גרמניה (SPD), מפלגת הירוקים, מפלגת האיחוד הנוצרי הדמוקרטי של גרמניה (CDU) והמפלגה הדמוקרטית (FDP).

עוד עולה כי בין הנפגעים, נשיא גרמניה פרנק ואלטר שטיינמאייר, הראפר הגרמני Materia, והלהקה המקומית KIZ. המשרד הפדרלי להגנה על החוקה (BFV) פתח בחקירת המקרה, תוך שיתוף שירותי מודיעין זרים שעשויים למסור מידע רלוונטי ביחס למקור התקיפה.