פורטנייט נכנס לחיינו, ובעיקר לאלו של הצעירים, בסערה גדולה לפני כשנתיים. המשחק נחשב כיום לפופולרי ביותר, אך לפני כשבועיים תופעה שמאיימת להדיח אותו מצמרת רשימת ההתמכרויות ולגרום כאב ראש נוסף להורים. בתחילת החודש עלה המשחק Apex Legends, של חברת Respwan שמופץ על ידי חברת  EA המוכרת לנו ממשחקי פיפ"א. Apex Legends מזכיר במובנים מסוימים את הפורטנייט המוכר והאהוב, אך מביא היבטים חדשים ומעניינים.
בשנים האחרונות, פורסמו מקרים רבים בהם ילדים השתמשו בכרטיסי האשראי של ההורים שלהם, ללא אישורם, כדי לקנות בונוסים שיקנו להם יתרון במשחק. הכותר החדש לא מאפשר לקנות בכסף אמתי יתרונות במשחק, אלא רק על אביזרים שמשנים את המראה החיצוני של הדמויות, כמו צבע שיער שונה. הדרך היחידה לקבל הטבות, היא צבירת זמן משחק והריגות, כאשר ההטבות העיקריות יהיו על מנת לעצב את הדמות כפי שתרצו ולא בשביל לנצח.

המשחק מתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי, בו הרצח והדם חוגגים. למשחק אין סיפור ראשי, אלא הוא מתמקד בעיקר בקרבות האינטרנטיים. העולם שבו  Apex Legendsמתקיים נראה מציאותי יותר מזה של פורטנייט, וכולל הרבה דם ואלימות – מה שהופך אותו ללא מתאים לילדים קטנים. השחקן יכול לבחור את הדמות שלו מבין שמונה דמויות, כאשר לכל אחת מהן מיומנות מיוחדת כמו יצירת הולגרמות, מעבר בין ממדים, שימוש בארטילריה אווירית וריפוי שחקנים אחרים. כל אלה יתנו לשחקנים שעות רבות של משחק.
עד כה למעלה מ-25 מיליון שיחקו במשחק הזה, והיד עוד נטויה. הסיבה לכך היא ככל הנראה העובדה שהמשחק זמין לשחקנים רבים בפלטפורמות שונות - קונסולות xBox one, פלייסטיישן 4, ולמחשב האישי. עדיין לא ידוע האם המשחק ייצא גם לטלפון הסלולרי, כמו פורטנייט, אך ימים יגידו האם גם זה יקרה.