סמסונג קיימה הערב (רביעי) אירוע בסן פרנסיסקו במהלכו השיקה ארבעה מכשירים סלולריים חדשים וכן אביזרים לבישים חדשים. ראשית הוכרז הדור החדש של מכשיר הדגל מסדרת הגלקסי - ה-S10. מדובר בשלושה מכשירים חדשים מהסדרה המציינת עשור להשקת המכשיר הראשון. שלושת המכשירים צוידו בצג ה-Dynamic AMOLED. לדברי החברה מדובר במסך הטוב ביותר עד היום, כאשר מדובר במכשירים הראשונים המחזיקים בהסמכת HDR10+, הצג מספק תוכן דיגיטלי מלא חיים עם מיפוי דינמי של הגוונים המאפשר לראות מגוון רחב יותר צבעים בתמונה ברורה ומציאותית.



ה-S10 מצויד במסך בגודל 6.1 אינץ', דגם הפלוס במסך 6.4 אינץ' וה-S10e במסך של 5.8 אינץ'. ה-S10 כולל מערך צילום אחורי משולש הכולל שתי עדשות של 12 מגה פיקסל ואחת נוספת של 16, לצד מצלמת סלפי של 10 אינץ'. דגם הפלוס כולל מספר זהה של עדשות באותו הגודל וה-S10e כולל שתי עדשות של 12 ו-16 מגה פיקסל וכן מצלמת סלפי של 10 מגה פיקסל.



הגלקסי S10 מציע טכנולוגיית מצלמה חדשה ובינה מתקדמת המקלות על צילום תמונות וסרטונים. בין היתר ישנה עדשה אולטרה רחבה עם שדה ראייה של 123 מעלות, בדומה לעין האנושית, כך שתוכלו לראות כל מה שנכנס לפריים. שתי המצלמות, הקדמית והאחורית מסוגלות לצלם באיכות של עד UHD והמצלמה האחורית מציעה חידוש ראשון בתעשייה: היכולת להקליט ב-HDR10+. בנוסף - ישנה מצלמה המבוססת על בינה מלאכותית, המאפשרת להשיג צילומים מעולים המצדיקים שיתוף ללא צורך בבחירה ידנית של הגדרות המצלמה.



לדברי החברה, הגלקסי S10 הוא ההתקן החכם ביותר עד היום שיצרה סמסונג, בפנים ובחוץ. המכשיר מסוגל לטעון התקנים לבישים לבישים תואמים וכן להיטען בעצמו בעזרת כבל, בזמן שהוא מטעין אלחוטית התקן שני.



דגם ה-S10 מצויד בסוללה בנפח 3,400 מיליאמפר ומגיע עם זיכרון RAM של שמונה ג'יגה לצד זיכרון פנימי של 128 ג'יגה או 512 ג'יגה. דגם הפלוס מצויד בסוללה בנפח 4,100 מיליאמפר ובזיכרון RAM של שמונה או 12 ג'יגה וכן ניתן לרכישה בנפח זיכרון של 128 ג'יגה, 512 ג'יגה וטרה אחד. דגם ה-S10e מצויד בסוללה של 3,100 מיליאמפר וכן מגיע בגודל זיכרון RAM של שישה או שמונה ג'יגה וכן זיכרון פנימי של 128 ג'יגה או 256 ג'יגה. שלושת המכשירים כוללים אפשרות לשימוש בכרטיס זיכרון עד נפח 512 ג'יגה. שלושת הדגמים יהיו זמינים בישראל בצבעי לבן פריזמה, שחור פריזמה, ירוק פריזמה.



אחרי הפרסומים הרבים: נחשף המכשיר המתקפל



בנוסף, סמסונג חשפה את המכשיר המתקפל - Galaxy Fold, המצויד בצג אינפיניטי פלקס בגודל 7.3 אינץ' הראשון בעולם, המתקפל להתקן קומפקטי עם כיסוי למסך. המכשיר מציע דרך חדשה ועוצמתית לביצוע מספר רב של מטלות, צפייה בווידיאו, משחקים ועוד. המכשיר הוא למעשה סמרטפון וטאבלט בהתקן אחד - המשתמשים יכולים כעת ליהנות מכל העולמות. התקן קומפקטי שנפתח וחושף את צג הסמרטפון הגדול אי פעם שהשיקה סמסונג. Galaxy Fold הוא שילוב של חידושים בחומרים, בהנדסה ובתצוגה אשר פותחו במשך יותר משמונה שנים בעקבות השקת האב טיפוס הגמיש הראשון של סמסונג ב-2011.



החומר החדש ממנו עשוי המכשיר הופך את ה-Galaxy Fold לגמיש אך קשוח, כהתקן עמיד לזמן רב. הוא נפתח באופן חלק וטבעי, כמו ספר, ונסגר וחוזר למידותיו הקומפקטיות. לשם כך, סמסונג יצרה ציר מתוחכם ובו מספר רב של חלקים נעים המשתלבים זה בזה. המערכת נתונה במעטפת סמויה שאינה פוגעת במראה החלק והאלגנטי של ההתקן. סורק טביעות האצבע ממוקם בצד ההתקן, במקום שבו האגודל מתמקמת באופן טבעי כך שההתקן נפתח בקלות. שתי הסוללות והרכיבים הוצבו באופן שווה כדי שהמכשיר ירגיש מאוזן בכף היד. הצבעים באים בגימור ייחודי – כסף חללי, שחור קוסמוס, ירוק מארס וכחול אסטרו – והציר החרוט עם הלוגו של סמסונג משלים את ההתאמה והגימור האלגנטיים.



ה- Galaxy Fold משנה את עצמו למסך הדרוש לך, ברגע שהוא דרוש. ממשק המשתמש הייחודי נבנה במיוחד בשביל המכשיר ומספק דרכים חדשות להפיק יותר מהסמרטפון. על מנת להבטיח שהכל פועל כשורה, גם כאשר שלוש אפליקציות רצות בו זמנית, סמסונג ציידה את Galaxy Fold במערך שבבי AP של הדור הבא וב-12 ג"ב של זיכרון RAM המספקים ביצועים דמויי מחשב אישי. Galaxy Fold גם מסוגל לטעון את עצמי והתקן שני בו זמנית באמצעות Wireless PowerShare בזמן שהוא מחובר למטען רגיל, כך שתוכלו להשאיר את המטען השני בבית.



המכשיר מצויד בשש עדשות מצלמה שונות, כך שבכל דרך שתחזיקו – או תקפלו – את ההתקן, המצלמה תהיה מוכנה ללכוד את הרגע. שלוש מאחור, שתיים מבפנים ואחת על הכיסוי - מדובר במערכת צילום גמישה במהותה. המכשיר המהפכני יהיה זמין ברבעון השני של השנה.



כמו כן, החברה הכריזה על ה-Galaxy Watch Active - גרסה חדשה של השעון החכם הפופולרי של החברה. עוד הוכרזו צמידי הכושר Galaxy Fit ו-Galaxy Fit e הדקיקים ואוזניות true wireless בשם Galaxy Buds, הניתנות לטעינה באמצעות המכשיר עצמו.