איל וולדמן, מנכ"ל חברת מלאנוקס אמר הערב (שני) במסיבת עיתונאים שהתקיימה במשרדי החברה בתל אביב, שעות ספורות לאחר פרסום דבר רכישתם על ידי חברת אנבידיה ב-6.9 מיליארד דולרים, הסביר כי "היצור יישאר בארץ וננסה להגדיל אותו". הוא ציין: "אני אומר את הדברים הבאים על דעת עצמי, נשאיר את מלאנוקס בארץ כיישות חצי עצמאית, רוב האנשים יישארו באותו כיסא, באותו משרד, עם אותם מנהלים".
"יש לנו גם עשרות עובדים בעזה וברשות הפלסטינית ואנחנו ממשיכים איתם", סיפר, "אנבידיה תמשיך להשקיע בסטארטאפים ישראלים. בסך הכל לישראל זה מביא הרבה מאוד כוח, מבחינת שימור העובדים אנחנו רק נלך ונצמח". ולדמן סיכם כי "מבחינה כלכלית, מלאנוקס רווחית מאוד וגם אנבידיה. אנחנו מתכננים להגביר את הייצור בארץ. הדגש כאן על האנשים, העובדים. העובדים יקבלו מעל שבעה אחוזי מניה לעובד".
סרגיי וסצ'ונוק, אנליסט בכיר ב'אופנהיימר', סיפר ב-103FM על העסקה: "מלאנוקס טכנולוגיות היא אחת החברות המובילות בהיי טק הישראלי, היא נוסדה לפני 20 שנה והונפקה בנאסד"ק ב-2007 ומספקת פתרונות לקישוריות בין השרתים במרכזי הנתונים הגדולים הגדולים של חברות כמו גוגל,פייסבוק ואמזון, שמספקות את שירותי הענן למיליוני משתמשים". הוא ציין כי "אנבידיה זו חברת שבבים, מלאנוקס מייצרת גם מתגים ואנבידיה ידועה גם בזכות כרטיסי המסך החזקים שהיא מייצרת". 

הוא הוסיף בשיחה עם ענת דוידוב: "עכשיו מתוך הפעילות הזו נולדה פעילות יותר צומחת, שבבים שמספקים יכולות עיבוד מאוד מהירים והם משמשים כשבבי ליבה במרכזי הנתונים והשרתים הגדולים". 
העסקה הזו משתלמת לאנבידיה?
הם צריכים לרענן את הצמיחה ובהקשר הזה מלאנוקס תעזור לה, כי היא נהנית מצמיחה דו ספרתית עקבית. כשמלאנוקס מספקת פתרונות קישוריות באותם השרתים של אינבידיה יש התאמה מושלמת בין החברות והן משתפות פעולה כבר הרבה שנים וניגשות ביחד לפרויקטים גדולים.