פחות משבועיים לבחירות, אחוז הפייק ניוז מהשיח הכללי הגיע השבוע לשיעור שיא של 14%, כך עולה מדוח הפייק ניוז השבועי של ווקאטיב, חברת המדיה של היזם מתי כוכבי שחוקרת באמצעות כלים טכנולוגיים שפותחו עבור גופי מודיעין סיפורים ואירועים ברשת העמוקה. מהדוח עולה כי השבוע נראתה עליית מדרגה בפייק ניוז, בדמותן של הודעות טקסט מזויפות הנשלחות לקהל המצביעים מטעם גורמים המתחזים למפלגות, אשר הדהדו מסרים שקריים. בנוסף, נרשמה עליה של כ-4% בכמות הפייק ניוז בשיח הכללי ברשת בהשוואה לשבוע שעבר.