צעד חריג: אפל הודיעה אתמול כי היא מבטלת את השקת ה-AirPower, משטח הטעינה האלחוטי, המצופה כל כך שלה. "לאחר מאמצים וניסיונות ממושכים, החלטנו על ביטול פרויקט ה-AirPower, זאת מפני שהבנו כי לא נצליח להשיג בו את הסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מציבים", הסביר דן ריצ'יו, סגן נשיא בכיר להנדסת חומרה בחברה. הוא הוסיף בשיחה עם רשת CNN: "אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות שהמתינו להשקת המוצר הזה, וממשיכים להאמין שהעתיד הוא אלחוטי, ומחוייבים לדחוף את החוויה הזו קדימה". 
כזכור, המכשיר הוכרז כבר בספטמבר 2017, באותו הערב שבו הושקו יכולות הטעינה האלחוטיות של האייפון 8 והאייפון X. הם טענו כי המוצר יוכל להטעין גם את האוזניות האלחוטיות של החברה וכן גם את השעון החכם שלהם. בענקית הטכנולוגיה האמריקאית הבטיחו אז כי המכשיר יושק במהלך 2018, מה שלא קרה לבסוף.
עם זאת, בתחילת השנה the verge ציטטו ציוץ של משתמש בשם chargerlab שציטט גורם בשרשרת האספקה של החברה שמייצרת את המוצר עבור אפל וטען כי מכירת המכשיר תחל במהלך השנה הנוכחית. ביטול המוצר, דבר חריג מאוד עבור החברה, מותיר את בעלי האייפונים תלויים בתחנות עגינה אלחוטיות של חברות אחרות. 

הביטול מפתיע מאוד, שכן רק בתחילת השבוע אפל השיקה את הדור השני של האוזניות שלה - ה-AirPods - כאשר הקייס שלהן מאפשר טעינה אלחוטית שלהן. בגזרת העיצוב לא השתנה דבר והן נראות בדיוק אותו הדבר כמו הדור הקודם. הן מצוידות בשבב מיוחד מבית אפל, המאפשר זמן סוללה ארוך יותר, גם בעת ביצוע שיחות, זאת בהשוואה לדור הקודם. כמו כן, הזמן שלוקח להתחבר למכשירים ולעבור ביניהם התקצר. 
בנוסף, לראשונה ניתן לתת פקודות לסירי, העוזרת הקולית של אפל, גם כאשר האייפון והשעון החכם רחוקים ממך ומבלי לגעת באוזניות. מחיר האוזניות עומד על 159 דולרים בדומה לדור הקודם, ומי שירצה לקנות אותן ביחד עם הכיסוי הנטען, ייאלצו להיפרד מ-200 דולרים. מאחר שהצורה של הכיסוי ושל האוזניות לא השתנו, הבעלים של האוזניות מהדור הקודם יוכלו לרכוש כיסוי נטען אלחוטית ב-79 דולרים.