המחשב הנייד HP OMEN עם מסך ה־15 אינץ' הוא בחירה נבונה עבור כל גיימר שמחפש כלי אמין וחזק עם ביצועים גרפיים מרשימים אבל לא רוצה לשבור קופת חיסכון כדי לרכוש אותו.
 
המחשב הנייד מצויד בכרטיס גרפי GeForce GTX 1060 מבית NVIDIA ומעבד i7 דור 8 של Intel עם Turbo Boost, מטמון של MB9 ושש ליבות. הנייד מגיע גם עם זיכרון DDR4-2666 SDRAM בנפח GB16, כלים המאפשרים לכם ביצועים מרשימים (אם כי לא תמיד בקונפיגורציה מקסימלית), עם מגוון המשחקים החדשים שנמצאים היום בשוק, ובמקביל מאפשר לכם להימנע משדרוגים בעתיד הקרוב.
 
גם התצוגה של הלפטופ לא מאכזבת, צג ה־edge-micro הוא באיכות FHD IPS, בקצב של 144 הרץ, עם ציפוי נגד בוהק בגודל 15.6 אינץ' עם תאורת WLED אחורית, כאשר המשחקים והסרטים מוצגים ויזואלית בצורה מאוד מרשימה. 
 

מחשב HP OMEN 15. צילום: יח"צ


ל־OMEN יציאות USB, MINI DISPLAY PORT, יציאת HDMI, יציאת אוזניות/מיקרופון משולבת, יציאת קלט־מיקרופון, יציאת אתרנט ויציאת Thunderbolt שנדיר וטוב למצוא במחשבים בטווח המחירים הזה. העיצוב של המחשב מרשים, ונראה שהשקיעו מחשבה לעצב אותו במיוחד עבור גיימרים. המבנה העתידני שלו, צבוע באדום ושחור ועם חספוס בקצוות, עוזר לתת לו מראה ייחודי שמבדיל אותו מהמתחרים בשוק. כמו מחשבי גיימרים אחרים, גם הוא צורך כמות אדירה של חשמל. הסוללה מחזיקה כארבע שעות בממוצע ותצטרכו להתרגל לרעש המאווררים שמונעים חימום יתר במחשב.
 
אחד היתרונות הגדולים של הלפטופ הוא המקלדת שמוארת באורות RGB ושמחולקת לכמה אזורים, כך שתוכלו להאיר כל אזור במקלדת באור שונה - דבר שמוסיף גם לחוויה הוויזואלית וגם מסייע במשחקים שדורשים שימוש מהיר בהקלדה. מחירו המומלץ של ה־OMEN 15 הוא כ־7,750 שקל, לא מאוד גבוה כשמדובר במחשבים לצורכי משחקים, וללא ספק החומרה עמדה במבחן ההנאה.