מאז פרסומו של תחקיר הבוטים אתמול בבוקר ועד היום (שלישי) טוויטר חסמו למעלה מ-250 חשבונות הנחשדים כמזויפים, כך נמסר מחוקרי "פרויקט הבוטים הגדול". חלק מן החשבונות עלו במסגרת המחקר על הרשת, בהם זיו קנובלר, יצחק חדאד/בונד ועוד חשבונות אשר רשת טוויטר מצא, באמצעות הכלים המתקדמים שברשותם, כי הינם קשורים לרשת. ניתן להעריך כי חלק מהחשבונות נחסמו עקב שבירת כללי הקהילה של טוויטר בנושאי שיח, ובכלל זה פרסומי שטנה.
חשבון מוכר נוסף שנחסם הוא "קפטן ג'ורג'", שהיה כאמור אחד מאלה שהגיעו לבית ראש הממשלה והופיע במסיבת העיתונאים שקיים. עם זאת, ייתכן כי הוא עצמו מחק את החשבון. "החסימה מוכיחה את הטענות שלנו, לפיהן יש מספר רב של חשבונות 'פייק' אשר אינם תואמים פרופיל של משתמש מצוי, אינם משוייכים לאדם בודד, ובסבירות גבוהה הינם מכשיר תעמולתי בידי אלו המפעילים את הרשת לטובת קמפיין פוליטי", הסבירו החוקרים. 
בין החשבונות שנחסמו: AgayYaniv,fmSlKUw2otxsN6, i8GiHu2edkVd18Y, MosheAb102030, pinkaz99, wizardwiz1, wo3hwPWjBptN7Ud, yaiir55532, Yosdi81, yossi93801194, ZivFake

כזכור, במהלך מסיבת העיתונאים שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוצג גם גיורא, שעומד מאחורי חשבון הטוויטר "קפטיין ג'ורג'", כלפיו נטען שהוא חשבון פיקטיבי מטעם מפלגת הליכוד. בדבריו, טען גיורא כי לא מקבל כסף על הציוצים שהוא מפרסם בטוויטר, וכי אינו עובד בשירות נתניהו או הליכוד - וזכה בסיום מסיבת העיתונאים ללחיצת יד מנתניהו עצמו. 
לאחר מסיבת העיתונאים, במהלכה הוצגו ציוצי טוויטר הקוראים לרצח של נתניהו והאשמות "הליכוד" לפיהם רשימת "כחול לבן" מפעילה רשת בוטים, הגיבה המפלגה של בני גנץ ויאיר לפיד בהדהוד ציוצי טוויטר של "קפטיין ג'ורג'" בטוויטר, בהם הוא תומך בכהנא, מכנה את אבי גבאי "מניאק מזדיין" ועוד פנינים נוספות.