בזמן שאתם נמצאים בדרך לקלפי כדי להצביע, החללית "בראשית" ממשיכה בדרכה לירח. הבוקר (שלישי) היא ביצעה בשעה 08:34 בהצלחה תמרון נוסף, שנמשך כ-78 שניות. עם השלמת התמרון, על ידי הצוות ההנדסי של SpaceIL והתעשייה האווירית, החללית עברה לחוג במסלול מעגלי בטווח של כ-200 ק"מ מפני הירח, והיא תשלים הקפה מלאה סביבו מדי שעתיים. כמות הדלק שנשרפה עמדה על כ -11.7 ק"ג. מחר צפוי להתקיים התמרון האחרון לקראת הנחיתה. 
התמרון האחרון צפוי להתבצע מחר בשעות הערב, זאת לקראת הנחיתה הצפויה ביום חמישי. שעת הנחיתה המשוערת כרגע היא בין 22:00 ל- 23:00 שעון ישראל.  תהליך הנחיתה יתחיל כחצי שעה לפני הנחיתה וישודר בשידור חי.  שעה סופית תיקבע לאחר שצוות ה-Flight Dynamics יערוך את החישובים האחרונים, בהתאם לתוצאות התמרון שיתקיים מחר בערב. מהתעשייה האווירית נמסר כי "הצוות ההנדסי של SpaceIL והתעשייה האווירית ממשיך באינטנסיביות בהכנות האחרונות לקראת התמרון המכריע ביותר - הנחיתה על הירח".
אתמול בבוקר בוצע בהצלחה תמרון נוסף, במהלכו גובה האפולונה, הנקודה הרחוקה מפני הירח, הורד מגובה של 750 ק"מ לכ-200 ק"מ מפני הירח ובפועל הפך לפרילונה - הנקודה הקרובה לפני הירח. החללית כעת במסלול אליפטי בגובה של 211 ק"מ על 467 ק"מ מפני הירח. במהלך התמרון פעלו המנועים במשך כ-36 שניות וכמות הדלק שנשרפה עמדה על כ-6 ק"ג.