המכשיר המתקפל של סמסונג צפוי להגיע לחנויות בסוף החודש, זאת כחודשיים לאחר מועד ההכרזה ההיסטורי והחגיגי. "אין לי ספק שיש כאן  שינוי פורץ דרך אחרי תקופה ארוכה שלא חווינו חידושים משמעותיים בעולם הסלולר", אמר עמי צים מנכ"ל Best Mobile בשיחה עם "מעריב אונליין". הוא העריך כי "הנייד  המתקפל ישפיע על קטגוריית הטאבלטים ויתכן שאף יחסלה". לדבריו, כל מי שרכש מסך גדול או טאבלט בנפרד במטרה לצפות בסרטים,  להנות מעולם הגימינג או להפעיל את המכשיר בריבוי משימות בו זמנית יקבל פתרון מושלם במכשיר שהוא גם וגם.
הוא הוסיף: "אני רואה במכשיר המתקפל מנוע צמיחה משמעותי בתחום הסלולר, וקהל היעד  בשלבים הראשוניים יהיו חובבי הגאדג'טים והחידושים ומניסיוני בישראל ישנם לא מעטים צרכנים מסוג זה". מנכ"ל רשת החנויות הסביר כי הוא מעריך ש"בתוך זמן קצר, הטכנולוגיה תשודרג ואיתן צמיחה כמותיות שתוביל  למחירים שפויים ואף לשינויים בהרגלי הצריכה".
בתוך כך, אתר הולנדי דיווח אתמול כי LG רשמה פטנט הקשור לטלפון בעל מסך מתקפל. על פי הדיווח, הפטנט המדובר קשור למסך שקוף למחצה. הפטנט שהוגש בשנת 2015, מרמז על כך שהחברה עובדת על פיתוח המכשיר כבר ארבע שנים. מדובר בטלפון חכם שחציו שקוף וחציו השני אטום, ובו כאמור נמצאת הסוללה. מוקדם יותר השנה הסבירו ב-LG כי מוקדם מדי לפתח מכשיר מהסוג הזה.