סמסונג השיקה היום (שני) בישראל את סדרת מכשירי ה-A החדשה, אשר הושקה בעולם בשבוע שעבר. היא כוללת שישה דגמים שונים, בהם ה-A10, A20 וה-A30 אשר נותנים מענה למגוון רחב של צרכנים ובנוסף גם ה-A50, A70 וה-A80 אשר נחשבים לדגמים בעלי תכונות של מכשירי הדגל של סמסונג. בשלב הראשוני, יושקו בישראל כל הדגמים מלבד דגם ה-A80, אשר יושק במהלך החודש הבא.
גיא היבש, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, הסביר כי "כמותג הסלולר המוביל בעולם, סמסונג מחויבת כלפי צרכניה להציג תמיד את החידושים המעניינים ביותר בתחום. באמצעות מומחיות, יכולות גלובליות ותובנות עשירות לגבי הצרכנים, סמסונג נמצאת בעמדה הייחודית בה היא יכולה להעניק חדשנות לכולם כאשר גם הפעם מציגה סמסונג חדשנות פורצת דרך בסדרת ה-A החדשה שלה". לדבריו, המכשירים החדשים בסדרה יספקו מענה לצרכנים שונים באמצעות רמות מחיר שונות ושימושים שונים. "אני שמח להשיק את הסדרה בישראל, ולהביא את הבשורה לצרכנים הישראלים שמחפשים תמיד את הדבר הבא", סיכם.
סדרת Galaxy A החדשה היא שדרוג של סדרת מכשירי ה-J ונותנת מענה רחב עם דגמים שונים ברמות מחיר שונות. הסדרה מציעה בכל אחד מהמכשירים  שילוב של חדשנות כגון סוללה בעלת חיים ארוכים, מצלמה מרשימה וצג מרהיב בכל אחד מהמכשירים.

סמסונג גלקסי A70 מציע את החידושים האחרונים של החברה ומאפיינים חיוניים משודרגים במקביל לעיצוב מסוגנן, צג אינפיניטי גדול, מצלמה משולשת ומשופרת, סוללה רבה עוצמה וקישוריות חלקה. הסמרטפון מיועד למשתמשים שהדיגיטל הוא חלק בלתי נפרד מחייהם ורוצים לתעד אותם, ולשתף אותם מיד כשהם מתרחשים. הוא מצויד בצג בגודל 6.7 אינץ', הגדול ביותר בסדרת גלקסי A עד היום, ומאפשר חוויה אופפת יותר מקצה לקצה גם בפעילויות היומיומיות. 

A70 של סמסונג. צילום: יח"צ
A70 של סמסונג. צילום: יח"צ

 
המצלמה המשולשת המשופרת של הגלקסי A70 מגיעה עם 32 מגה-פיקסל ורזולוציה גבוהה בעדשות הקדמית והאחורית, והיא מצלמת תמונות חדות שלעולם אינן מתפשרות על איכות התמונה, בכל מקום ובכל שעה ביום. בחלקו הקדמי של המכשיר ישנה מצלמת סלפי ברזולוציה של 32 מגה-פיקסל, ובאחורי ישנן שלוש עדשות - אחת ברזולוציה של 32 מגה-פיקסל, עדשה אולטרה רחבה וכן עדשת פוקוס. כמו כן, המכשיר כולל מערכת בינה מלאכותית, המאפשרת לצלם בצורה הטובה ביותר לפי המאפיין של המקום. 
הגלקסי A70 מגיע עם סוללה בנפח 4,500 מיליאמפר, ותומך בטעינה סופר מהירה. סורק טביעות האצבע ממוקם על הצג, דבר שמאפשר לשלוט בטלפון בצורה נוחה. בנוסף, הוא מריץ את פלטפורמת One UI, ממשק המשתמש של סמסונג. הוא זמין בארבעה גוונים ייחודיים, ובהם גם כתום אלמוג (קורל), הצבע הכי טרנדי של העונה, וכן כחול, שחור ולבן. הוא מתהדר באפקט פריזמה מסוגנן של צבעים מהממים המתחלפים בהתאם לכיוון האור וההשתקפות.
המחיר המומלץ לצרכן עומד על 1,699 שקלים. 
סמסונג גלקסי A50: הדגם מתאפיין במצלמה משולשת עם עדשות ברזולוציות 25, שמונה ו-חמש מגה-פיקסל, סוללה בעלת חיים ארוכים וטעינה מהירה וכן צג Infinity-U. כמו כן, ה-A50 מגיע בעיצוב אלגנטי ונוח ועם קימורים חלקים בארבעה צבעים: שחור, לבן, כחול וכתום אלמוג בהשראת האור המתפזר. גם במכשיר הזה, סורק טביעות האצבע משולב במסך, שגודלו 6.4 אינץ', דבר שמאפשר לנעילה להיפתח באופן אינטואיטיבי ללא צורך בשינוי האחיזה. המחיר המומלץ לצרכן הוא 1,349 שקלים.
סמסונג גלקסי A30: מצויד במסך בגודל 6.4 אינץ', המשתרע מקצה לקצה של המכשיר. הוא מיועד למשתמשים שנמצאים בתנועה כל הזמן והוא מצויד בסוללת 4,000 מיליאמפר, עוצמתית הנטענת במהירות. ה-A30 כולל מצלמה כפולה, לרבות עדשה אולטרה-רחבה - העדשות ברזולוציית 16 וחמישה מגה-פיקסל, וגישה פשוטה ומאובטחת לפתיחת הנעילה של הטלפון עם סורק טביעות אצבע אחורי וזיהוי פנים. הוא מגיע בצבעים שחור ולבן, והמחיר המומלץ לצרכן הוא 999 שקלים. 
סמסונג גלקסי A20: מביא עמו סוללה בקיבולת מרשימה, תוך הצעת פיצ’רים נוספים כמו מערך צילום כפול, עיצוב 3D Glasstic ועוד. המצלמות בחלקו האחורי של המכשיר ברזולוציה של 13 וחמישה מגה-פיקסל וכן מצלמת הסלפי ברזולוציה של שמונה מגה-פיקסל. המסך של המכשיר בגודל 6.4 אינץ' והוא זמין בנפח אחסון של 32 ג'יגה, הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. הוא מגיע בצבעים שחור, אדום וכחול והמחיר המומלץ לצרכן הוא 749 מגה-פיקסל.

סמסונג גלקסי A10: הדגם מציע עיצוב מרשים, עם מגרעת קטנטנה ומסך בגודל 6.2 אינץ'. המכשיר זמין עם זיכרון של 32 גיגה-בייט, הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון, סוללה בקיבולת 3,400 מיליאמפר והוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד פאי. המכשיר מצויד במצלמת 13 מגה-פיקסל בחלקו האחורי ובחלקו הקדמי מצלמה ברזולוציה של 5 מגה-פיקסל. המכשיר מגיע בצבעים שחור, אדום וכחול והמחיר המומלץ הוא 549 שקלים.