סמסונג הודיעה בערב (שני) על דחיית אירועי ההשקה של המכשיר המתקפל Galaxy Fold. "חלק מהנסיינים הראו לנו את השיפורים להם המכשיר זקוק, כדי להבטיח את חוויית המשתמש הטובה ביותר. כדי להעריך ולבצע בדיקות נוספות, החלטנו לדחות את מועד ההשקה של ה-Galaxy Fold", נמסר מהחברה.

הם המשיכו והתייחסו לבעיות שהועלו על ידי העיתונאים, שהיחידות שקיבלו לסקירה - התפרקו בתוך יום עד יומיים. "מבדיקה ראשונה עולה כי חלק מהבעיות עשויות להיות קשורות למכה שקיבלו החלקים החשופים בציר הקיפול של המכשיר", הסבירו בענקית הטכנולוגיה, "עוד נמצא כי הימצאות חומרים בתוך המכשיר משפיעה על ביצועי התצוגה". בחברה התחייבו לערוך בדיקות נוספות והתייחסו גם למקרים בהם קילפו את שכבת המגן "הפולימרי" שמותקנת: "המסך המרכזי של המכשיר מגיע עם שכבת מגן שהיא חלק ממבנה המסך. הסרה של שכבה זו או הוספה של דבק גורמת נזק בלתי הפיך. אנו נוודא כי מידע בנושא יועבר לצרכנים". מסיבות אלה, הוחלט כאמור לדחות את מועד השקתו של המכשיר.

כזכור, מרבית התקלות במכשירים שנתקבלו לסקירה אצל כתבים בערוצים שונים, התרחשו לאחר שאלה קילפו את המדבקה על המסך - דבר שאסור לביצוע לדברי החברה. על פי ההערכות, החברה תדחה את האירוע כדי להוסיף אזהרות נוספות על המכשיר, ואולי להוסיף גם התראה שתופיע בפעם הראשונה שהמכשיר יודלק. בשלב הזה החברה לא יכולה לשנות דבר בעיצוב המכשיר.

בשבוע שעבר פורסמו ביקורות ראשוניות של עיתונאים, וחלקם דיווחו כי היחידות שקיבלו, עם תג מחיר של קרוב לאלפיים דולרים, נהרסו כעבור 24 עד 48 שעות מרגע הפעלתם. בסרטונים והתמונות שפורסמו בטוויטר, נראה המכשיר כשחצי מהמסך שלו מהבהב, סדוק או פשוט לא עובד.
החברה סירבה תחילה להגיב, אך מאוחר יותר מסרה בתגובה: "מספר מצומצם של מכשירים הועברו לעיתונאים למטרת סקירה. קיבלנו מהם כמה תלונות הקשורות למסך של המכשירים ואנחנו נבדוק ביסודיות את המכשירים הללו כדי לבחון את הגורמים לתקלה. בנוסף, כמה מהסוקרים הסירו את השכבה העליונה של מגן התצוגה, דבר שגרם נזק למסך. אנחנו ניידע את הלקוחות שלנו באיסור המדובר".