צעיר כבן 18 הגיש תביעה בסך מיליארד דולרים נגד אפל, בטענה כי תוכנת זיהוי הפנים שלה גרמה לכל שיואשם בטעות בגניבת סחורה מחנות החברה בבוסטון. הוסאמן בה טען כי אדם השתמש בתעודת זהות גנובה שלו, ולמעשה גנב את זהותו ובאמצעותה ניסה לגנוב סחורה בשווי 1,200 דולרים מכמה סניפים, כך עולה מהמסמכים שהוגשו בבית המשפט הפדרלי במנהטן. 
מהמסמכים עולה, כי על תעודת הזהות הגנובה נרשמו הפרטים האישיים שלו, אך התמונה לא הופיעה שם. הוא מאמין כי באפל האמינו לאדם ההוא ותכננו את המערכות שלהם כך שיזהו את פניו כאילו הוא בה. הגנב שדד כמה חנויות של אפל, והצעיר שזהותו נגנבה הואשם. עוד מופיע בטפסים של בית המשפט, כי הצעיר גילה על האישומים - לאחר שקיבל זימון לדיון בנושא בבית המשפט. 
הוא נעצר בשנה שעברה, אך בלש שצפה בסרטון האבטחה הגיע למסקנה כי החשוד שנעצר אינו דומה לאדם שמופיע בסרטון. מסיבה זו מרבית האישומים נגדו בוטלו, למעט זה בניו ג'רזי, אשר בה כאמור התיק עדיין פתוח. "השימוש שאפל עשתה בתוכנת זיהוי פנים בחנות שלה, הוא מעקב מהסוג שהצרכנים צריכים לחשוש ממנו, משום שניתן להעריך כי מרביתם לא מודעים לכך שהפנים שלהם נסרקות ומנותחות בחשאי", נכתב בתביעה.