המחשב הנייד העוצמתי לגיימרים מבית Asus, ה-ROG Strix Scar II, מספק למשתמשים מכונה מעוצבת ומאובזרת, שתתאים לכל חוויות המשחק השונות שלכם.


המחשב, שמחירו 9,390, שקל, מגיע עם מסך 15.6 אינטש ברזולוצית FHD, מעבד מבית אינטל i7-8750H 2.20GHz - 4.10GHz, זיכרון פנימי בנפח 16GB, כונן SSD בנפח 512GB, מאיץ גרפי מבית NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB, מקלדת מלאה ומוארת וכולל מערכת הפעלה.


העיצוב של הלפטופ מרשים ובאמת מבדיל את עצמו מהמתחרים, עם מסגרת דקה במיוחד שמבליטה את איכות הצג, בעל תדירות רענון של 144 Hz שמבטיחה חווית 144 Fps (פריימינג לשנייה) עם עיכוב מינימאלי, יחד עם מהירות תגובה מדהימה של 3 שניות מאפור לאפור (GTG), נותן מפרט חובה לכל שחקן שרוצה למקסם את איכות הכרטיס הגרפי וההגדרות הוויזואליות במשחקים החדשים ולא כל כך חדשים אך תובעניים, שקיימים בשוק. גם הרמקולים המובנים בנייד הם באיכות טובה מאוד ויאפשרו גם למי שלא מחזיק בציוד היקפי ליהנות מחוויית השמע במשחקים.


העיצוב העתידני של גוף המחשב הנייד והתאורה המיוחדת המעוצבת של לוח המקשים, אותה ניתן להגדיר בצורה עצמאית, מבדילים את ה-STRIX מהמתחרים בשוק ואת השחקנים שמחזיקים בו. אבל הכיף האמיתי מתחיל שבוחנים את הביצועים של המחשב, שנותן לכם גם את האפשרות לשחק בקלות, באמצעות לחיצת כפתור, עם יכולות הקירור והאוורור של הנייד ולמקסם יכולות בזמן משחקים אינטנסיביים ולהפחית אותם למשחקים שפחות דורשים כוח.


העיצוב החדש גם כולל מסגרת פחות מסיחה וגודל הצר ב-2.33 ס"מ מהדגם הקודם. הדגם עצמו שוקל, למרבה ההפתעה, 2.4 ק"ג בלבד, כך שאין בעיה לצאת אתו לכל מקום. למרות שמחירו אינו זול, העלות של ה-SCAR II משתלמת לגיימרים שלא רוצים לחצות את רף העשרת אלפים שקל ועדיין לשמור על כוח העיבוד החזק ויכולות גרפיות מעולות שלא נופלות, ולעתים מתעלות, על המתחרות.