פסטיבל gamerz שהתקיים השבוע בהאנגר 11 תל אביב, הביא לחזית את משחקי הווידיאו החדשים ביותר, כולל כאלו שעדיין לא יצאו. המתחם הענק שהוקם בתל אביב, נותן למבקרים אפשרות לשחק בקונסולות המוכרות כמו פלייסטיישן 4 ואקסבוקס, לצד הצגה ראשונה של קונסולת נינטנדו סוויץ' שהחלה להימכר בארץ בייבוא רשמי, לצד המשחקים הרבים שהיא כוללת - בהם משחקי סופר מריו. רק לפני כמה חודשים הכריזו בחברה כי יפתחו סניף בישראל, ונחמד לראות שהם הגיעו לכנס במהירות. כמו כן, ניתן לרכוש את קונסולת הסוויץ' בפסטיבל.

באירוע הוצגו משחקים חדשים כמו ניתן למצוא את "פיפא 2019" ו"
Tekken" המוכרים, לצד מתחם פורטנייט - כך שאפשר למעשה להינות גם מעולם משחקי המחשב. כמו כן, באירוע הוצגו משחקים פחות מוכרים לקהל הרחב. עוד הוצגו באירוע מוצרים נלווים שונים כמו אוזניות ודמויות משחק. עיקר המתחם הוא אזור ה-VIP, שאליו הגיעו כל היוטיוברים הגדולים. הם הופיעו במקום, וניתן היה להיפגש ולשחק איתם. 

למרות שנראה מהצד כי המתחם שבו התקיים האירוע עמוס מאוד באנשים ובמיוחד בילדים, המקום מרווח מאוד ולעיתים קרובות לא צריך להמתין זמן רב בשביל לשחק. נחמד לראות שעולם משחקי המחשב בארץ התפתח וגם אנשים אחרים נפתחים למשחקים חדשים.

למרות זאת, לשחקנים ותיקים ובמיוחד כאלה שקונים את המשחקים החדשים ביותר, צפויה קצת אכזבה שכן המגוון המוצע דליל מעט. אם שיחקתם בכל המשחקים הגדולים בחצי השנה האחרונה, קצת תשתעממו לשחק בהם שוב באירוע. היה נחמד אם המארגנים היו מגוונים באפשרויות. בסופו של דבר, מדובר באירוע גדול וחשוב שמביא לקדמת הבמה את עולם הגיימינג וזה דבר מאוד מבורך.