הדור הבא של האייפון לא צפוי לכלול שינויים משמעותיים, למעט אחד מהותי - מערך הצילום. לפי תמונות שפורסמו בחשבון הטוויטר OnLakes, האייפון XI והאייפון XI Max או אייפון 11 אם תרצו, יישמרו על אותו המראה הכללי והמוכר שהוצג עוד ב-iPhone X. מדובר במסך בגודל ככל הנראה זהה לדגמים הקודמים, לצד מגרעת גדולה יחסית בחלק העליון ומסגרת מתכתית. עם זאת, דיווחים קודמים טענו כי גודל המסך של הדגם הקטן עומד להשתנות מ-5.8 אינץ׳ בדור הנוכחי, ל-6.1 אינץ׳ בדור הבא.
בחודש שעבר דווח כי אפל הולכת לשפר את העמידות למים של האיייפון 11. על פי הדיווחים, החברה צפויה לשפר את מסכי המגע של האייפונים, כך שניתן יהיה להשתמש בהם גם מתחת למים, וגם כאשר המכשיר רטוב כולו. כאמור, אפל מייצרת מכשירים עמידים במים כבר כמה שנים, אך מסכי המגע הופכים פחות רגישים כאשר מנסים להשתמש בהם מתחת למים. תאריך ההשקה של האייפונים הבאים טרם פורסם באופן רשמי, אך על פי ההערכות השונות המסתמכות על ניסיון העבר, המכשירים החדשים ככל הנראה יושקו בספטמבר הקרוב.
בתוך כך, דיווחים שונים גורסים כי אפל צפויה להצטרף גם היא למה שמסתמן כטרנד העולמי - מכשיר מתקפל. ככל הנראה הוא יושק בשנה הבאה ועל פי ההערכות מי שעוזרת בפיתוח היא לא אחרת מאשר סמסונג - המתחרה הגדולה של אפל - שכבר ייצרה עבודה מסכים של חלק מדגמי האייפון.