מכונת הגילוח החדשה של חברת רויאל פיליפס, ה- Philips OneBladeהצליחה לגרום לי להשאיר בצד את סכין הגילוח המסורתי ביחד עם שנים של חששות, ולתת סיכוי נוסף לעולם המכונה.


עם ההשקה של המכשיר החדש, רויאל פיליפס הכריזה על מהפכה בתחום טכנולוגיות הטיפוח לגבר. המכונה החדשה נועדה לקצר, לעצב ולגלח כל אורך של שיער, בין אם מדובר בשיער הפנים או הגוף.


המכשיר מעוצב בצורה כזו שמגן על עור הפנים והגוף של גברים. מערכת ההגנה הכפולה של המכונה – ציפוי בעל שטח פנים חלק המאפשר החלקה על עור הפנים והמשולב עם קצוות מעוגלים – הופך את תהליך הגילוח לפשוט ונעים יותר במגע עם העור וזה אכן מורגש. הסכין מבצעת 200 פעימות חיתוך בשנייה, כאשר המכשיר מגיע עם 2 להבים – אחד מיועד לשיער הפנים והשני מיועד לשיער הגוף עם מגן עור, המספק שכבה נוספת של הגנה על אזורים רגישים ואינטימיים. בנוסף, המכשיר של פיליפס מגיע גם עם מסרק גוף של 3 מ"מ המסייע לקצר בקלות וביעילות את שיער הגוף בכל כיוון.


ההרכבה של הלהבים היא פשוטה ונוחה וניתן להשתמש בכלי הגילוח על עור יבש או רטוב. המכשיר מדמה גילוח ביד אנושית ברמה הכי קרובה האפשרית ובניגוד לעבר, שהייתי מסיים את האופרציה עם עור אדמומי כתוצאה משיערות שנתלשו וגירויים מעצבנים, הפעם לא הורגש דבר, למעשה גם את הסכין עצמה אתם לא תחושו במהלך השימוש, אבל את התוצאה של עור חלק תרגישו בהחלט.


הסכין קוצצת ומסירה את שיער הפנים והגוף, עד לזיפים הקטנים, ובמהלך השימוש שוטפים את הלהב תחת מים זורמים, ממש כמו סכין גילוח רגילה, בניגוד למכונות אחרות שמושכות ואוספות את שעיר הפנים לכלי קיבול, מה שאילץ תחזוקה מסיבית יותר למכונה.


המכשיר כולל סוללת NimH (סוללת ניקל מתכת-הידריד) בעלת זמן סוללה ארוך של 45 דקות וזמן טעינה של 8 שעות. כל ראש סכינים מיועד לשימוש של 4 חודשים בממוצע, בשימוש דו-שבועי. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 299 שקלים. מחיר מארז ראשי סכינים להחלפה עומד על 199 וניתן להשיג את המוצר בסניפי רשת סופר פארם.