"השינוי בפייסבוק ייצור אצל המשתמש תחושת ביטחון גדולה יותר"

מארק צוקרברג הכריז על שינויים חדשים ברשת החברתית, בין היתר בנושא הפרטיות. ערן מונד, מנהל אסטרטגיה בחברה לשיווק דיגיטלי: "ממשק נקי וחלק, בדומה לגוגל, יגרום לתחושת הביטחון להתחזק"

לוגו 103fm צילום: באדיבות 103FM
פייסבוק
פייסבוק | צילום: Getty images

"הדבר הראשון שמארק צ'וקרברג דיבר עליו בכנס המפתחים היה נושא הפרטיות. רק בסוף הוא דיבר על הניוז של נושא התשלומים בווטסאפ. ברמה הטכנית, צוקרברג דיבר על יכולות ההצפנה שפותחו בווטסאפ ועל התוכנית להטמיע אותן במסנג'ר ולגרום לנו תחושת ביטחון, כך שנוכל להעביר את הסלון הפרטי שלנו לרשת".

"הוא דיבר על מקום אחד שמכיל את הכל. העובדה שיש לך בית אחד יכול ליצור אצל המשתמש תחושת ביטחון גדולה יותר. עצם זה שהדברים יהיו בממשק נקי וחלק, בדומה לגוגל, יגרום לתחושת הביטחון תתחזק. הכל יהיה נקי יותר, מהיר יותר, אינטימי יותר, מאובטח יותר ובתקווה שהאפליקציה תחזור למגמת עלייה ולימיה הגדולים. עצם זה שיהיו יותר אנשים שאתה מכיר, תיצור תחושה קהילתית".

"בפייסבוק החזות פחות חשובה, הצעירים כבר יצאו מהפלטפורמה הזו. יותר מעניין אנשים לדעת כמה אנשים צפו בסטורי שלהם וכמה לייקים ותגובות הם קיבלו".

תגיות:
פייסבוק
/
מארק צוקרברג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף