חברת Blue Origin בבעלות המיליארדר ג'ף בזוס, צפויה לקיים היום (חמישי) בסביבות השעה 16:30  (שעון ישראל) ניסוי נוסף לרקטה, שאמורה בעתיד לשמש תיירים בדרכם לחלל. כאמור הקפסולה שתשוגר היום אחר הצהריים, תהיה ריקה מבני אדם, והניסוי צפוי להתרחש באתר מבחן הנמצא באזור כפרי בטקסס. זהו הניסוי ה-11 שהחברה מבצעת בטיל New Shepard, וייתכן שמדובר באחד האחרונים לפני שתחל מכירת הכרטיסים לתיירי החלל העתידיים. 
מהחברה נמסר כי הקפסולה שתשוגר כוללת חלונות ענק, שיוכלו לשמש את הנוסעים העתידיים. הרקטה צפויה לשאת 38 מטעני מחקר שונים. Blue Origin מעוניינת לשלוח נוסעים למרחק של כמאה קילומטרים מכדור הארץ, הקו המסמן את התחלתו של החלל החיצון. הדבר יאפשר להם לחוש כמה דקות של חוסר כוח כבידה, לפני שהקפסולה תחזור ארצה. החברה שהסתירה עד כה את מרבית הפיתוחים שלה, עדיין לא החלה במכירת כרטיסים או פרסמה את המחירים שלהם.
בחודש שעבר, נכשל ניסוי בקפסולת החלל Crew Dragon של חברת Space X. הכישלון התרחש כחודשיים לאחר שיגור מוצלח. מהחברה נמסר כי "במהלך סוף השבוע בוצעה 'סדרה של בדיקות במנוע של הקפסולה' סמוך לאתר השיגור בקייפ קנוורל שבפלורידה. הבדיקות הראשוניות הושלמו בהצלחה, אך הבדיקה הסופית הובילה לאנומליה במעמד המבחן". 

מנהל נאס"א ג'ים בריידנסטין מסר: "קיבלנו את ההודעה על התקלה ביום שבת בלילה. זו הסיבה שאנחנו מבצעים ניסויים, נלמד מהם ונבצע את ההתאמות הנדרשות כדי שנוכל להתקדם בבטחה עם התוכניות להקמת צוותי שיגור תעשייתיים". ב-Space X לא התייחסו לפיצוץ.