"לעבוד בהייטק" נשמע לרבים מאיתנו כמו איזה חלום רחוק, כמו משהו בלתי מושג ואם כן אז כזה שצריך לעבור דרך לימודים עם דרישות קבלה לא הגיוניות ועם חומר שובר שיניים. אי אפשר להתעלם מכל מה שהוזכר פה ולהגיד שאין לזה קשר למציאות. יש תפקידים שונים בחברות הייטק שהכניסה אליהם קשה במיוחד, והלימודים בשביל להגיע אליהם מפרכים וארוכים. אבל זה לא בכל תחום בהייטק וכן, החלום להיות הייטקיסט, החלום לעבוד עם תנאים מעולים, עם פרטנרים אינטליגנטים ועם משכורות חלומיות אינו מופרך ולא חייב להישאר בגדר חלום. 

איך להתקבל לעבוד בעולם ההייטק
יש "פירצה סודית" לעולם ההייטק, יש תחום אחד שכל אחד עם מינימום של כשרון ואוריינטציה בסיסית למחשבים אבל עם המון מוטיבציה יכול להיכנס אליו. מהו אותו תחום? על איזה מקצוע מדובר? כמובן, על עיצוב גרפי. כן, אם עד היום חשבתם שמעצבים גרפיים יכולים לעבוד רק כדי להרוויח כמה מאות שקלים בחודש בזכות עיצוב לוגו מסוים, להיות שכירים בסטודיו לעיצוב או מקסימום להשתחל למערכת עיתון כזה או אחר - תחשבו שוב. היום המעצבים הגרפיים הם חוד החנית של חברות ההייטק, כי עם כל הכבוד לרעיונות ומיזמים מתקדמים ושאפתניים ככל שיהיו, אם אי אפשר לתרגם אותם לרמה הוויזואלית, אם אי אפשר ללכוד את עין הלקוח, המשקיע או כל אחד אחר בסביבת חברת ההייטק - אי אפשר להתקדם לשום מקום. תחום העיצוב גרפי נחשב לאחד התחומים החזקים ביותר המאפשר לבוגרי הקורסים לעבוד בתחום זה מהבית או לעבוד בשיתופי פעולה עם משרדי פרסום וחברות לבניית אתרים.

הכירו את אמצעי הקבלה החדש לעבודה בהייטק
תעודות שונות וציונים כמו גם שמות של אוניברסיטאות ומכללות, לא ממש רלוונטיים למקצוע העיצוב הגרפי. קורס עיצוב גרפי הוא תחום שיש דבר אחד שמשחק בו – התוצאה. לא משנה איפה תלמדו עיצוב גרפי, אם לא תכינו תיק עבודות מרשים ומכובד, מגוון ומרהיב, לא תצליחו להתקבל לשום עבודה בתחום ובעיקר לא לחברות הייטק. אז מה עושים כדי כן להתקבל להייטק כמו גם לעבודות נחשבות אחרות? מכינים תיק עבודות כזה שאי אפשר להתעלם ממנו.

צילום: pixabay
צילום: pixabay


איך מכינים תיק עבודות כזה? בוחרים במכללה מקצועית שלא רק מלמדת ומעבירה את החומר שצריך ללמוד אלא שמה דגש רב על תיק העבודות. איזו מכללה אכן מקדישה לא מעט מהלימודים על מנת להכין את התלמיד ליום שאחרי, לרגע בו הוא יישב בראיון עבודה וירצה בכל מאודו להתקבל לחברה כזו או אחרת? מכללת סולו כמובן, המכללה ללימודי אונליין אחד על אחד עם מורה פרטי.
 
הכירו את המכללה המובילה בישראל ללימודי עיצוב גרפי ותיק עבודות – מכללת סולו!
אם אתם מחפשים לימודי עיצוב גרפי, בטח כבר התעייפתם מכל המכללות שנכנסתם לאתר שלהן ונתקלתם בו באין ספור הבטחות על "המכללה הטובה בישראל" "המכללה עם היקף הלימודים הנרחב ביותר" ועוד כהנה וכהנה הבטחות. והאמת, זה מעייף. כולם היום מפרסמים את עצמם כטובים ביותר, מפרסמים המלצות על עצמם שאף פעם אי אפשר לדעת מהי מידת האותנטיות שלהן, והמתעניין הממוצע עלול לטבוע בים המידע שמועבר לו.

אז מה מבדל את מכללת סולו משאר המכללות המציעות את הלימודים שלהן? שיטת הלימוד כמובן, שיטה מבטיחה שבה מתנסים מאות תלמידים מידי שנה ומבינים מה כל הבאזז סביב המכללה. אז הנה גם בשבילכם טעימה קטנה מכל הטוב הזה שמכללת סולו מרעיפה על ציבור הסטודנטים שלה ובעיקר, מהי שיטת הלימוד במכללת סולו ולמי היא מתאימה (קבלו ספויילר: לכוווולם!)

לימודי עיצוב גרפי באינטרנט אונליין – השיעור הפרטי של העולם המתקדם
ללמוד במכללה בכיתה יכול להיות נחמד, יכול להיות יציאה חביבה מהשגרה, היכרות עם אנשים אחרים וחוויה נעימה. אבל בינינו, אתם לא מחפשים חברים חדשים, אתם רוצים מקצוע לחיים, רוצים להיכנס לחברת הייטק או להשתלב בתחום בכל מקום עבודה אחר (ויש המון אופציות!) ואתם מחפשים את שיטת הלימוד הטובה ביותר.


אז במכללת סולו, כל תלמיד לומד עם מורה פרטי אחד על אחד. אבל כאן יש טוויסט קטן בעלילה - התלמיד יושב בבית שלו מול מחשב והמורה יושב בבית שלו מול המחשב, והשיעור מתחיל. "אה, התלמיד רואה סרטון ושואל את המורה שאלות או שהוא מתכתב עם המורה במייל", אתם שואלים? אז זהו, שלא. זה ממש כמו שיעור פרטי אבל לא במפגש פיזי. איך? פשוט מאוד, יש תוכנה שמאפשרת לחבר בין שני המחשבים ושני הצדדים מדברים האחד עם השני כאילו ישבו ביחד, רואים האחד את השני ואת המחשב של השני, ויכולים אפילו להשתלט על המחשב של השני. זה בדיוק כמו שיעור פרטי רק נוח יותר, פרקטי יותר וזול יותר! למה? הנה כמה סיבות:

דבר ראשון, לא צריך לצאת מהבית. לא צריך להתארגן, לא צריך למצוא בייביסיטר לילדה, לא צריך לחפש מה ללבוש, לנסוע ברכב ולעמוד בפקקים או לנסוע בתחבורה ציבורית. פשוט יושבים, מתחברים לתוכנה ולומדים. אפשר גם להכין רגע לפני כוס קפה עם שניים סוכר. או עם אחד. טוב, גם סוכרזית הולך. 

דבר שני, כל תלמיד לומד בקצב שלו. כן כן, לא צריך לרדוף אחרי הכיתה, לא צריך לנסות להשלים אחר כך בבית מה שלא מבינים ולא צריך להגיע לקורס אחר בשביל שיעור כלשהוא שאי אפשר להגיע אליו. מה עושים אם לא יכולים להיות בשיעור מסוים? שולחים מייל למורה ומבטלים וקובעים שיעור אחר במקום. כל כך פשוט.
 
צילום: pixabay
צילום: pixabay


קורסים למעצבים גרפיים: לימודים אונליין באינטרנט במכללת סולו
מה עוד? הלימודים מקיפים. הם כוללים את כל התוכנות הגרפיות הרלוונטיות, מה שאומר פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין ואחרות. כל תוכנה נלמדת לעומק ועד שהתלמיד לא מכיר אותה על בוריה ויודע להפיק ממנה את הטוב ביותר, לא מתקדמים. 

אבל יש עוד משהו שיש במכללת סולו לימודי עיצוב גרפי מה שאין בכל מקום אחר, מעבר לשיטת הלימוד הנוחה, למורים המקצועיים ולהכנה לעולם העבודה. להיות מעצב גרפי זה לא רק לדעת את התוכנות ואיך לעבוד איתן. ללמוד את התוכנות זה חשוב וקריטי, אבל עם כל הכבוד לעניין הטכני, זה לא הכל. להיות מעצב גרפי זה אומר להיות בעל חשיבה רחבה, חשיבה גרפית על כל דבר. זה אומר להבין מה כל צבע אומר ואיך הוא משפיע על מי שרואה אותו, זה אומר שצריך לדעת קומפוזיציה ואיך לעשות אותה נכון. וזה בדיוק מה שבמכללת סולו לומדים, לא רק את הטכניקה אלא גם את התיאוריה מאחורי. איך להפוך להיות מעצב גרפי אמיתי, כזה שחי ונושם גרפיקה.

ללמוד במכללת סולו - מכללה מומלצת לעיצוב גרפי, מאות תלמידים לא טועים!
מכללת סולו ללימודי עיצוב גרפי אחד על אחד אונליין קיימת כבר לא מעט שנים. היא התחילה בקטן מהר מאוד לפני עשר שנים והגיעה לממדים עצומים, לא בגלל שיווק אגרסיבי אלא עם אמצעי אחד בלבד – תוצאות. התלמידים במכללת סולו מרגישים מהרע הראשון שהם עטופים ושצוות המכללה עושה הכל בשביל שהם יצליחו ובשביל שהם יתקדמו בעולם העבודה. והתוצאות, התוצאות לא מאחרות להגיע, רבים מבוגרי המכללה השתלבו בתעשיית ההייטק, בחברות גדולות ובמקומות עבודה רבים. חלק לא מבוטל מהבוגרים בחר בחיים עצמאיים, וגם הם מצליחים מאוד ונותנים שירות לאין ספור לקוחות פרטיים ועסקיים.

רוצים לדעת יותר על שיטת הלימודים הייחודית של מכללת סולו? אתם מוזמנים ליצור קשר בהקדם! מכללת סולו עיצוב גרפי.