הצילו את ביבי: ביממה האחרונה רץ בווטסאפ לינק למשחק בשם "הצילו את ביבי". כאשר לוחצים על הלינק, מופיעה מפה של ירושלים - ועליה הכיתוב: "השתמשו במקשי החצים בשביל להוביל את ביבי בבטחה אל משרד ראש הממשלה ולהימנע מהאויבים שבדרך". בצד השמאלי העליון מופיע הבניין של משרד ראש הממשלה ובצד הימני התחתון מופיעה תמונה קטנה של ראש הממשלה. המטרה היא להגיע לבניין, כאשר בכל פעם שעושים את זה מתווספות דמויות נוספות שמטרתן למנוע מנתניהו מלעשות זאת. בין הדמויות שמופיעות: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, נשיאת העליון אסתר חיות, העיתונאים קרן מרציאנו וגיא פלג, שרה נתניהו, אביגדור ליברמן ובני גנץ.
הרקע למשחק הוא ככל הנראה הטלטלות האחרונות במערכת הפוליטית, ושיאן - פירוק הכנסת וההכרזה על בחירות חדשות, שיתקיימו ב-17 בספטמבר. ראש הממשלה מסר בחמישי בערב הצהרה לתקשורת בנושא, ובמהלכה תקף את ליברמן. לאחר שזה תקף אותו מוקדם יותר באותו היום במסיבת עיתונאים שכינס. "היינו צריכים להציג ממשלת ימין חזקה ויציבה", אמר ראש הממשלה, "2.5 מיליון אזרחים בחרו בי להנהיג את הממשלה והמדינה. אזרחי ישראל, אני מודה לכם על כך שוב, הענקתם 65 מנדטים למפלגות שהבטיחו לכם שיתמכו בי כדי להקים ממשלת ימין. בין השאר, הצבעתם להן כי הן התחייבו להקים ממשלה בראשותי, ואכן הליכוד השיג הסכמים קואליציוניים עם 60 מנדטים. רק אדם אחר, אביגדור ליברמן, סירב לממש את הבטחתו והפיל שוב ממשלת ימין. זו פעם שנייה שהוא עושה את זה".

"הוא קיבל כל מה שהוא רוצה, וקיבל גם את חוק הגיוס - את כל מה שצה"ל צריך, את כל היעדים שהוא קבע", האשים נתניהו, "אבל ליברמן הוא המפיל הלאומי, המפיל הסדרתי של ממשלות ימין". נתניהו תקף: "ב-2015 היו לנו 61 מנדטים וליברמן סירב להצטרף. גם אז ניסיתי להכניס אותו בכל דרך, הצעתי לו הכל והוא פשוט לא רצה. הוא קיווה שאם הוא יישאר בחוץ, ממשלת הימין שהקמתי תיפול מעצמה. רק שהוא ראה שהיא לא נופלת הוא נכנס. זו הפעם השלישית שהוא פועל להפיל ממשלת ימין. למה הוא עושה את זה? הוא טוען שזה בגלל חוק הגיוס לחרדים, הוא אומר שזה בוער בו".
"ב-2016, אחרי שליברמן ראה שהממשלה מחזיקה מעמד בלעדיו - הוא הצטרף אליה. בממשלה הזו יש כבר חוק גיוס לחרדים, שהיה מאוד נוח לחרדים. אבל בהסכם הקואליציוני איתו, כשהוא נכנס לממשלה עם החוק הזה, הוא לא אומר מילה, ואפילו לא פסיק", אמר. נתניהו המשיך לתקוף: "כשהוא רוצה להצטרף לממשלת ימין - אין עקרונות. כשהוא רוצה להפיל ממשלת ימין - פתאום יש עקרונות. פתאום הוא נגד החרדים. איזה ליברמן? ליברמן שלנו? 20 שנה הוא עושה דילים רק עם החרדים. ב-2009 הוא גדל בעמדת ש"ס להגדלת קצבאות הילדים, ב-2012 הוא תמך בכל המינויים של ש"ס לרבני הערים והיישובים. ב-2013 הוא עשה עם ש"ס דיל לקידום המועמד שלהם לתפקיד הרב הראשי. תאמינו לי, זה רק על קצה המזלג. תשאלו את החרדים".