חברת Elevation, שמציעה לסטודנטים הכשרה מעשית וחדשנית לכישורים הנדרשים בתעשיית ההייטק, חוברת לחברת Gloat אשר מתמחה בניהול הזדמנויות קריירה לעובדים בשוק ההייטק. שיתוף הפעולה בין השתיים יאפשרו לבוגרי Elevation את ההזדמנות להיחשף למספר גדול של חברות, על ידי שימוש בפלטפורמת הקריירה של Gloat.



המשמעות של המהלך היא שתלמידי Elevation שמתמחה בלימודים בשיטת הבוטקאמפ, שבה תוך בין שלושה שבועות לשלושה חודשים התלמידים מקבלים את כל הכלים להשתלב בתעשייה במקצועות כמו תכנות, ניהול מדיה, ניתוח דאטה ועוד, יגיעו בזמן קצר לתוך משרדי ההייטק. הפלטפורמה של חברת Gloat מאפשרת הזדמנויות עובדים בחברות הייטק, בהתייחס לכישוריהם המקצועיים, כשהנתונים האישיים של העובדים למעשה מוסתרים במערכת.



אבי שניר מייסד ומנכ"ל חברת Elevation: "המטרה שלנו ב-Elevation היא לייצר תהליך לימודי פרקטי שבו התלמיד מקבל כלים אמיתיים להשתלבות בתעשייה. שיתוף הפעולה עם GLOAT יאפשר לנו להביא לתלמידים תהליך שלם שילווה אותו מרגע הלמידה עד ההשמה בתעשייה". 



נועם מרדכי מנהל הפיתוח העסקי של חברת Gloat הוסיף כי: "כל סטודנט היה רוצה לראות את עתיד הקריירה שלו בצורה בהירה ולקבל מיד לאחר הלימודים, את ההזדמנות הראשונה לעבודה. באמצעות שיתוף הפעולה הזה, אנו מתווכים בין בוגרי Elevation למאות חברות ההייטק המובילות בשוק הארצי והבינלאומי וזאת באמצעות מערכות AI מתקדמות, אשר מנקות נתונים ביניהם גיל/ מגזר ומגדר ולמעשה משאירות את כישורי העובדים בקדמת הבמה".