30 חשבונות גיוס כספים של ארגוני BDS מרכזיים ברחבי העולם נסגרו בשנתיים האחרונות, לאחר שפעולות של המשרד לנושאים אסטרטגיים חשף את הקשרים שלהם לגורמי טרור. מהמשרד, בראשות השר גלעד ארדן, נמסר כי כך נפגעו באופן משמעותי המקורות הכספיים של ארגוני החרם. כאמור עשרה מהחשבונות המדוברים נסגרו בארצות הברית ו-20 נוספים באירופה.
רק לאחרונה נסגרו שלושה חשבונות גיוס הכספים של ארגון החרם "סאמידון". החשבון נסגר בעקבות פניית ה"פורום המשפטי הבינלאומי" שהביא לתשומת ליבן של פלטפורמות גיוס הכספים השונות - Paypal,Donorbox ו-PLAID, מידע אודות קשריו ההדוקים של סאמידון לארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלסטין. 
במשרד לנושאים אסטרטגיים מציינים כי סגירת החשבונות משבשת את פעילות הארגונים ופוגעת באופן משמעותי בגיוס הכספים שלהם. ארגוני החרם אף מעידים כי חשיפת קשריהם לארגוני הטרור מהווה את אחד האיומים המשמעותיים עליהם.

 ארדן מסר כי "ארגוני ה-BDS האנטישמיים ספגו בשנתיים האחרונות פגיעה משמעותית ביכולת גיוס הכספים שלהם הודות לפעילות התקפית, נחושה ויצירתית. אני אמשיך לפגוע בכל דרך בארגוני החרם ולחשוף את פרצופם האמיתי ברחבי העולם".