הכותר MOTO GP 2019, המשחק הרשמי של תחרות מרוצי אופנועי הגרנד פרי שפיתחה חברת Milestone S.r.l, מותאם למעריצי הסדרה ולחובבי הספורט המוטורי ומכניס ריאליזם רצחני, שיותר מדי פעמים הוריד אותי מהכביש, אבל במקביל נותן את הרצון והדחף הבלתי נשלט להשתפר ולקחת שליטה.

 
המשחק מעניק, בין היתר, את האפשרות לשלוט על כמות הסיבובים בכל מרוץ ומעניק אלמנטים שונים שמאפיינים את תחושת הסימולציה במרוץ. יש לכם אפשרות לבטל את ההשלכות של בלאי על הגלגלים במהלך המרוץ. זה מוריד מתחושת הריאליזם, אבל למתחילים זו האופציה הכי טובה עד שתתרגלו לשלוט בכלי. חשוב לציין כי השינויים האלה משפיעים על היוקרה ונקודות הבונוס שלכם במהלך ה"קריירה". הפיזיקה של המשחק טובה, מזג האוויר משפיע על התנהלות האופנוע שלכם, רוחות וגשמים יקשו עליכם במסלול, ושדרי המשחק עושים עבודה טובה בהגשת המידע הזה לפני כל מרוץ.
 

אחד הפיצ'רים שאהבתי יותר מכל היה מפגש הייעוץ עם צוות המהנדסים לפני העלייה על המסלול. במפגש, השחקן נשאל באיזה תחום במיוחד הוא מתקשה (בסיבובים, בהיגוי וכדומה), ואז ניתנו לו מספר אפשרויות לעשות התאמות לאופנוע שלו לאחר כל אימון. ממש עד לרגע שאנחנו מרגישים בנוח ללכת ל"דבר האמיתי", המרוץ.
 
המשחק מדמה בצורה הריאליסטית ביותר את הקריירה של נהג מרוצים. כלומר לפני אירוע רציני יהיו לכם אפשרויות לעשות אימון על המסלול וחימום, שאותם אפשר לבטל בקלות אם אתם מעדיפים לקצר תהליכים. בשלב הראשון עדיף להשלים את כל המשימות הנמצאות בלוח השנה עד שתתרגלו לשליטה על האופנועים. 
 
הפרזנטציה מדהימה, הן ויזואלית והן בירידה לפרטים הקטנים, כולל ההגעה למסלול, ועד הראיון לתקשורת לפני שאתם יוצאים לדרך. ממש כמו שמשדרים ערוצי הספורט את המרוצים הבאמת אמיתיים. אתם תעלו על מסלולים מרהיבים במדינות כמו ספרד, גרמניה, הולנד ועוד. כמובן שמלבד מוד הקריירה, המשחק מאפשר לכם לשחק אונליין, מוד מרוצים היסטוריים, וכמובן נותן לכם אפשרות לשחק עם שלל אופנועים ממותגים, לבחור מהם ולהתחרות ברוכבים הטובים בעולם.
 
עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר MOTO GP 19 זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.