ביום שישי הקרוב, אחרי שנה של שמועות וטיזרים, המשחק "הארי פוטר: המכשפים מתאחדים" יושק באופן רשמי, ויועלה לחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. המשחק נוצר משיתוף פעולה בין חברת WB Games (יוצרת משחקי הארי פוטר לדורותיהם) וחברת Niantic (יוצרת המשחק פוקימון גו) וישלב בין העולם שלנו לעולם הקסם של הארי פוטר באמצעות מציאות רבודה. 
בדיוק כמו בפוקימון גו, שסחף את העולם לפני כשלוש שנים, גם "הארי פוטר: המכשפים מתאחדים" ייאלץ אתכם לקום מהספה ולצאת אל העולם שבחוץ. רק שהפעם, במקום לצוד פוקימונים במקומות נידחים, תצאו להציל את העולם ותיאבקו בחיות הפלא, הסוהרסנים ואוכלי המוות שהשתלטו על העולם. בתחילת המשחק תבחרו לאיזה בית תרצו להשתייך - כן אפשר לבחור בין גריפינדור לסלית'רין. בנוסף, אפשר לבחור בתפקיד אותו תרצו למלא בעולם הקסם - פרופסור, הילאי או מומחה לחיות קסומות. את כל היצורים הקסומים תוכלו לאתר דרך המכשיר הנייד ולהטיל כשפים ולחשים שונים המוכרים לכם מסדרת הספרים והסרטים האהובה בהינף יד. מישהו אמר "אקספקטו פטרונום"?

הלהיט הגדול הבא בעולם המשחקים?

בשנים האחרונות משחקי מציאות רבודה הולכים ותופסים תאוצה ובזכות הטכנולוגיה ההולכת ומשתכללת בטלפונים שנמצאים איתנו בכל מקום. השילוב בין החיבור הישיר לאינטרנט, חיישן GPS, מצלמה איכותית ומעבד חזק מאפשרים משחקיות שונה לחלוטין מזו שהכרנו בעבר כשנהגנו להרים את השלט ולשחק לבד מול מסך הטלוויזיה או המחשב הביתי. תוסיפו לזה עלילת ילדות אהובה ואת האלמנט הספורטיבי שיגרום לנו לקום מהספה אל העולם שבחוץ והרי לכם נוסחה מנצחת.