רשת היזמות OpenValley אירחה מיט־אפ בנושא כלכלת גיימינג (Gaming Economy). יזם את האירוע גיא בר שדה, מייסד ומנכ"ל חברת הסטארט־אפ Simpool - חברת ביג דאטה וסימולציה, שמדמה באמצעות למידת מכונה מיליוני קונפיגורציות משחק שונות עבור משחק מסוים, וכך מאפשרת למפתחים לקבל החלטות טובות יותר, להשקיע בצורה אפקטיבית יותר בפרסום, ולמקסם את הרווחים שלהם מהמשחק.
 
המיט־אפ נפתח בהרצאה של בר שדה בנושא כלכלת המשחקים, תחום שזכה לדחיפה רצינית לפני כ־11 שנה כאשר חברת זינגה שחררה את המשחק FARMVILLE, שהפך לפופולרי בתוך זמן קצר. בהמשך נערך דיון בפאנל מומחים, בהנחיית צחי ליברמן, מפתח ומעצב משחקים בעברו, והיום מנהל תחום פיתוח עיסקי והשיווק ב־Simpool. השתתפו בפאנל; בר שדה, אוהד ברזילי - VP product & data בחברת Ilyon, שגיא שלייסר, מייסד שותף ומנכ"ל של חברת Tabtale ורעות אריה (QueeNiki), סטרימרית וגיימרית מקצועית. 
 
על פי ההערכות, שוק הגיימינג צפוי להגיע לשווי של 300 מיליארד דולר עד לשנת 2025, ולעבור בדרך שינויים ותהפוכות לא מעטים, בעיקר בשל פיתוחי טכנולוגיות הענן, ה־5G וה־VR, וכן בשל ההתרחבות הגדולה בעולמות המובייל.
 

אחד הנושאים החמים שעלו בדיון הוא הכרזתן של גוגל ונטפליקס על כניסתם לתחום הסטרימינג של משחקי מחשב (Cloud Gaming). "כשכמות התוכן גדלה, כך גם המעורבות של השחקן. ההתרגשות והמחויבות שלו עולות וכך גם הסבירות שהוא יהפוך לשחקן משלם. האתגר המרכזי בסטרימינג הוא לוודא כי חוויית המשחק וכמות התוכן לא נפגעות", אמר בר שדה.
 
מנגד טענה אריה כי השירות יגרום לשחקנים להוציא פחות כסף על ציוד, ולהשקיע אותו בתוכן טוב. "פלטפורמות הקלאוד סטרימינג למיניהן תגרומנה לעלייה בפופולריות של עולם הגיימינג הודות לכך שתנגיש את עולם משחקי הווידאו לכל משתמש, מבלי הצורך לקנות ציוד מותאם באלפי שקלים", הדגישה.
 
מנכ"לית רשת היזמות והחדשנות OpenValley, שירי גרין אלגביש, אמרה באירוע: "אנחנו חווים גדילה משמעותית בתעשיית הגיימינג, שהפכה להיות בין התחומים המסקרנים ביותר בעולם היזמות. בשל העניין הרב של חברי הקהילה שלנו ראינו לנכון לקיים את המיט־אפ האחרון, שמתייחס לנושאי כלכלת גיימינג ומאפשר ליזמים בעולמות הגיימינג השונים להתחבר, לשתף פעולה, ולקבל תובנות בנושא גיים אקונומי".