נערכים לאמזון: "מאיצה את הנוכחות המקוונת"

סמנכ"לית השיווק של חברת גלאסבוקס מספרת על השינויים שיצטרכו לעשות החברות הישראליות כדי לשפר את חוויית המשתמש

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חברת אמזון
חברת אמזון | צילום: רויטרס
2
גלריה
"חלון ראווה לחברה". בוקר. צילום: יעל הרמן
"חלון ראווה לחברה". בוקר. צילום: יעל הרמן | "חלון ראווה לחברה". בוקר. צילום: יעל הרמן

"כיום פועלת החברה גם בעולמות הטלקום, התיירות הנסיעות והריטייל. התעשיות שגלאסבוקס מטרגטת הן תעשיות עם טראפיק מאוד גבוה או תעשיות שיש בהן הרבה רגולציה. אלה תעשיות מסורתיות שחוות היום את הטרנספורמציה הדיגיטלית.  הכניסה של אמזון 'טורפת את הקלפים', כי היא מצריכה מכל חברה, מכל סוג, לעבור את הטרנספורמציה הזו. עבור חברות שלא יפנו לפלטפורמה של אמזון הפתרון הוא ללכת על אפליקציה, אלטרנטיבה זולה יותר עבור עסקים קטנים".

תגיות:
אמזון
/
קניות ברשת
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף