פרויקט חדש של סטודנטים ממכללת אפקה יאפשר לאומנים להציג את יצירותיהם בטכנולוגיה חדשנית של מציאות רבודה. הם יוכלו להציג את יצירותיהם ללא מגבלות הקשורות בזמן, מקום, מרחב או כסף וללא צורך בשכירת שטח ייעודי או ציבורי. קהל הצופים יוכל לראות את היצירות באמצעות משקפיים ייעודיים, וכך ליהנות מגישה נוחה ופשוטה אליהן.
 
לדברי הסטודנטים אוראל דמרי ואור מיליס, המערכת, הפועלת באתר המיוחד, נותנת מענה לצורך קיים שלהם כאומנים (מיליס מצייר ואוראל מנגן) ושל אומנים רבים אחרים. "האומנות בשבילנו היא תחביב. כמונו יש רבים אחרים, שהיו שמחים לחשוף את האומנות שלהם לעולם, אולם לא ישקיעו כסף וסיכון על מנת להציג אותן. בנוסף, בעקבות בירוקרטיה, כסף, ומגבלות טבעיות - חופש הביטוי של אומן מקצועי מוגבל. לדוגמה, כיום אומן לא יכול להציג יצירה על גבי מגדל פיזה. בעזרת הטכנולוגיה שלנו - אנחנו מאפשרים חופש ביטוי אמיתי, עבור כל אחד, בכל מקום. אנו נמצאים כיום בעיצומה של מהפכה טכנולוגית, אשר מביאה עמה אפשרויות חדשות, פותחת שווקים חדשים, ומאפשרת ליצור שינויים חברתיים משמעותיים". 
 
לדבריהם, לאומנים בתחומי היצירה השונים, כגון פסלים וציירים, יש קושי למצוא ולממן נדל"ן שבו ימקמו ויציגו את יצירותיהם. זאת ועוד, שימוש במקומות שונים, למשל בשטחים ציבוריים כדוגמת חוף ים, לצורך הצגה פיזית של יצירותיהם, לא תמיד מתאפשר, בשל רגולציה וחקיקה מגבילה. לצורך התגברות על קשיים אלה, תוך מתן מענה לצרכים המתהווים של האומנים וחובבי האומנות, במסגרת הפרויקט נעשה שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה, יכולות ענן, מובייל ולמידת מכונה.
 

הפרויקט מציג פלטפורמה שתחבר בין אומנים, חובבי אומנות ויצירות, ותאפשר לאומנים חירות אמנותית בלי מגבלות של מקום. אומנות חוצת גבולות ומשוחררת ממגבלות, ועם זאת, נגישה - אומן יצייר או יפסל פסל ויציב אותו במקום שישרת את יצירתו בכל מקום שבו יחפוץ בעולם. חובב אומנות יוכל למצוא אומנים וסגנונות יצירה שהוא אוהב. כמו כן, בעתיד יוכל להתקיים מסחר בין אומן לחובב אומנות שבו יוכל חובב האומנות לרכוש את היצירה לעצמו ולהציב אותה בכל מקום אפשר יחפוץ.
 
המערכת שפיתחו השניים, באמצעות יכולות Machine Learning ו־Cluster Analysis, כוללת בתוכה מערכת המלצה, שתדע להמליץ ולכוון צופה לצפות ביצירות אומנות חדשות, בהתאם להעדפותיו. "בסיועה ובהנחייתה של ד״ר דינה גורן בר - הצלחנו למקד את הדרישות שלנו, לקבוע מטרות, ולמצוא מדדים אשר בעזרתם אנו מודדים את המרחק שלנו מהמטרה", אמרו. "אנו מכירים תודה על כך שאפקה, ובפרט ד״ר דינה גורן בר, קיבלו את ההצעה שלנו לפרויקט והנחו אותנו בכל התהליך שאותו עברנו".