גולשים בבריטניה ובארצות הברית דיווחו הערב (חמישי) על תקלה נרחבת ברשת החברתית "טוויטר". בסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לאתר, כאשר כ-50 אלף איש דיווחו על התקלה. בחברה מסרו כי הם בודקים את הבעיה ומנסים לפענח מדוע המשתמשים לא הצליחו להתחבר לאתר. 



עבור חלק מהמשתמשים הבעיה תוקנה, ובאתר דיווחו כי התקלה נגרמה בשל שינוי פנימי במערכת, וכעת פועלים בחברה על מנת לתקן את התקלה עבור כל המשתמשים.



צילום מסך



כזכור, רק בשבוע שעבר דיווחו גולשים ברחבי העולם על תקלה בפייסבוק וכשלים טכנולוגיים בחברות הבת שלה - וואטסאפ ואינסטגרם. הגולשים המתוסכלים דיווחו על קשיים בטעינת פיד החדשות, בצפייה בפרסומים של אחרים וכן בהורדה של תמונות.

על פי האתר downdetector.com, הבודק את הגישה לאתרי האינטרנט השונים, הייתה עלייה דרסטית בכמות הדיווחים על תקלה החל מסביבות השעה 17:00 (שעון ישראל) כאשר בשלב מסוים התקבלו יותר מ־1,700 דיווחים על נפילה ממשתמשים שונים. זוהי לא הפעם הראשונה בשנה החולפת שהאפליקציות והרשתות הפופולריות הללו חוות תקלות שונות.
 
בחודש אפריל האחרון דיווחו גולשים ברחבי העולם על תקלה בפייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. הגולשים טענו כי כשניסו להתחבר לרשת החברתית הגדולה בעולם, לפרסם פוסטים חדשים או ללחוץ "לייק" על פוסטים קיימים, נתקלו בהודעה שלפיה ישנן עבודות תחזוקה על השרתים, וכי השירות צפוי לחזור במהרה.

פחות משעה לאחר מכן, החלו דיווחים על תקלה באינסטגרם, חברת בת של פייסבוק. ברשת החברתית הזו, הגולשים לא הצליחו להעלות תמונות או סטורי, ובמקרים מסוימים אף לא הצליחו להיכנס לאפליקציה ולרענן את הפיד. בהמשך דווח גם על תקלות בוואטסאפ.