פייסבוק מתכננת לצרף את שמה לוואטסאפ ואינסטגרם, ולמתג אותן מחדש כ"אינסטגרם מפייסבוק" ו"וואטסאפ מפייסבוק", כך דווח במהלך סוף השבוע. המהלך נתפס בעיני רבים כשנוי במחלוקת, שכן שתי האפליקציות נולדו מחוץ לרשת החברתית ולפני רכישתן על ידה בסכומי עתק. הוא מתרחש לאחר שהמייסדים של שתי האפליקציות עזבו בשנה שעברה בטונים צורמים למדי.
בחברה התייחסו לדיווח ומסרו בתגובה: "אנחנו רוצים להיות יותר ברורים לגבי המוצרים והשירות שהם חלק מפייסבוק". כאמור בימים אלה נציבות הסחר הפדרלית בארצות הברית מקיימת בדיקה בשאלה האם פייסבוק הפכה למונופול. הם מתמקדים בסוגיית רכישת האפליקציות ובודקים האם פייסבוק רכשה אותן במטרה להעלים את היריבים הפוטניצאלים ולהשיג דומיננטיות בענף. בדוברות של פייסבוק הסבירו כי השינוי במיתוג צפוי, לפי שעה, להופיע כאשר מתחברים לשני השירותים וכן בחנויות האפליקציות השונות. 
בסוף החודש שעבר הרשת החברתית הפופולרית ביותר נקנסה בחמישה מיליארד דולרים על ידי נציבות הסחר הפדרלית בארצות הברית, זאת בשל הכשלים בנושא הגנת הפרטיות של המשתמשים שנתגלו בשנה וחצי האחרונות ושיאם בפרשת קיימברידג' אנליטיקה שנחשפה בתחילת השנה שעברה. מדובר בקנס הגבוה ביותר שהוטל על ידי הנציבות מאז הקמתה, אך זו אינה פגיעה כלכלית קשה בפייסבוק שרווחיה גדולים מהסכום המדובר.