אם אתם מעריצי סדרת משחקי "היאקוזה", אז תתכוננו להתאהב בכותר החדש "Judgment", משחק הרפתקאות בעולם פתוח, שפותח על ידי Ryu Ga Gotoku Studio ומופץ על ידי Sega. הכותר בנוי על יסודות המשחקיות של הסדרה המצליחה המתרחשת במחוז הבדיוני קמוראצ'ו, בטוקיו שביפן. מבחינה ויזואלית, המשחק החדש, הבלעדי ל־PS4, הוא לא פחות ממדהים, ולפני שאתם רצים ממשימה למשימה - קחו כמה דקות להסתובב בעולם הפתוח, להביט בחנויות, ברכבים ובדמויות ולהתפעל מרמת העיצוב והתכנון עד לפרטים הקטנים.
אף שהוא מבוסס על יסודות "היאקוזה", המשחק מביא לחיים דמויות חדשות ועלילה טרייה, כך שהוא מתאים גם למי שלא שיחק בסדרה הקודמת. אתם תיכנסו לנעליו של יגאמי, פרקליט הגנה מצליח שנאלץ לפרוש ועשה הסבה לבלש פרטי, ומוצא את עצמו במרכזה של חקירת סדרת רציחות מזוויעות, שבסופו של דבר הופכת לקונספירציה שבה מעורבים גם, כמובן, ארגוני הפשע המאורגנים. 
העלילה מרתקת, והיא ללא ספק החוליה הכי חזקה של המשחק. הדמויות כתובות ומשוחקות היטב, מעוררות הזדהות וגורמות לך לרצות להכיר לעומק את סיפורן. מאחר שמדובר בעולם פתוח, יש שלל של משימות צד שיפגישו אתכם עם דמויות משוגעות וצבעוניות, ולמי שלא חווה עדיין את תרבות המשחקים היפנית, מצפות הפתעות נעימות מאוד לאורך החוויה. בנוסף, מומלץ לכם לבקר בכל החנויות הפתוחות באזור, שם תמצאו אפילו משחקי ארקייד ישנים שיעסיקו אתכם שעות.

המשחקיות מתחלקת לשני חלקים: הלחימה והחקירה. ברוב המשימות תצטרכו לאתר חפצים, לעקוב אחר רמזים ולבצע מעקבים אחר חשודים ובעלי עניין נוספים. חשוב לציין כי החלק הבלשי של המשחק נוטה לחזור על עצמו ולא נותן רמת קושי כזו שמהווה אתגר. למרות זאת, הסיפור כל כך טוב, שהגמול לשחקן הוא בחשיפת המידע וההתקדמות בעלילה.
מנגד, סכימת הלוחמה והיכולת לבחור בין שני מצבי קרב עם מאפיינים שונים לחלוטין מספקות הנאה שמשלימה באופן יוצא מן הכלל את הצד החקירתי של המשחק, כאשר השילוב בין השניים הופך את Judgment לאחד המשחקים המהנים של השנה. חשוב להדגיש כי לעלילה לוקח זמן להתפתח, כמו גם ליכולות האישיות של יגאמי, שאותן אתם משדרגים כל הזמן. אבל ברגע שעוברים את שלבי ההיכרות עם המשחק ומתחילים לבוא במגע עם הדמויות היותר צבעוניות (בלשון המעטה), האקשן והריגוש רק הולכים ומתעצמים.
עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר Judgment זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.