“שניים מתוך שלושה עובדים שקונים נעליים ברשת – עושים זאת בשעות העבודה”

מפילוח נתוני הקונים ברשת עולה יתרון קל לנשים (כ־60% נשים וכ־40% גברים). סכום הקנייה בממוצע: 300 - 350 שקלים. הקונים העיקריים הם בני 20 - 45

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קניות ברשת, צילום אילוסטרציה
קניות ברשת, צילום אילוסטרציה | צילום: istockphoto

“שניים מתוך שלושה עובדים שקונים נעליים ברשת – עושים זאת בשעות העבודה”, כך עולה מנתונים שמציג אתר ShoesOnline, המספק פלטפורמה לרכישת נעליים ברשת. הנתונים נאספו על סמך עשרות אלפי רכישות שנעשו בחודשים האחרונים ומהם עולה כי שעות השיא של הקניות הן עד השעה 10:30 בבוקר, וכן לאחר שעות העבודה: בין השעות 19:00 - 22:00. אולם רוב הקניות מפוזרות לאורך שעות העבודה.

תגיות:
אינטרנט
/
נעליים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף