דן סמדג’ה, מנהל השיווק בשוז אונליין: “צרכנים כבר התנסו לא פעם בקניות מאתרים בחו”ל ובארץ. הצרכן הישראלי היום מעדיף נוחות ומחיר טוב על פני עמידה בתורים, מחירים מופקעים ובזבוז זמן בקניונים. המטרה שלנו היא לספק לצרכנים את המותגים הפופולריים במחירים נוחים ושירות ללא תחרות”.
עוד מתברר כי הקיץ הישראלי החם אינו מונע מהצרכנים לרכוש נעליים סגורות. הפופולריות ביותר הן הסניקרס אשר מהוות מעל 50% מרכישות הנעליים. המותגים הדומיננטיים בקרב גברים הם אדידס, נייקי וניו באלנס, ואצל נשים - נייקי, בירקנשטוק וריבוק. מפילוח נתוני הקונים ברשת עולה יתרון קל לנשים (כ־60% נשים וכ־40% גברים). סכום הקנייה בממוצע: 300 - 350 שקלים. הקונים העיקריים הם בני 20 - 45, והם מעדיפים לקנות דווקא באמצעות הטלפון הנייד.