557 ימים עברו מאז השיגור הראשון של ה"פאלקון האבי" - אחת הרקטות החזקות ביותר כיום. ב-6 בפברואר 2018 היא שוגרה לראשונה כאשר היא נושאת מטען קל וחריג למדי - מכונית הטסלה רודסטר 2008 האדומה של מייסד החברה אילון מאסק. במושב הנהג יושבת בובת אסטרונאוט והיא מנגנת שירים של דיוויד בואי.  

במהלך הלילה (בין ראשון לשני) המכונית האדומה עשתה היסטוריה כאשר סיימה הקפה ראשונה סביב השמש. כאמור עד כה היא עברה מרחק של כ-1.2 מיליארד קילומטרים, במהירות של 121 אלף קמ"ש. המכונית האדומה ממשיכה את דרכה למאדים, היעד אליו שואף להגיע המיליארדר והפעם הבאה שהיא תתקרב לכדור הארץ תתרחש לקראת סוף השנה הבאה.

כזכור, השיגור כמעט ונדחה למועד אחר, אך יצא לבסוף לפועל לאחר עיכוב של שעתיים. כשתי דקות לאחר השיגור, התנתקו המנועים הצדדיים וביצעו נחיתה אנכית מוצלחת במרכז החלל על שם קנדי בפלורידה. מיד אחריהם, התנתק גם המנוע המרכזי מהשלב השני של הרקטה והצליח גם הוא לנחות בהצלחה על גבי אסדה בלתי מאוישת באוקיינוס האטלנטי.

הרקטה מסוגלת לשאת מטען במשקל כולל של 57 טון, אך כמובן שהרכב שוקל הרבה פחות מזה. הרקטה, שמתנשאת לגובה של 70 מטר, כוללת שלושה מאיצים ו-27 מנועים. היא העוצמתית ביותר שנבנתה מאז הסטורן-5, המשגר ששימש את סוכנות החלל נאס"א במסגרת פרויקט אפולו בשנים 1967 עד 1973

עד הרגע האחרון לא הסתיר מאסק, שידוע גם בכינוי "איירון מן", כי הוא חושש מהטיסה הראשונה וציין כי "זה יהיה שיגור רקטה מדהים או מופע זיקוקים מצוין". "אני בטוח שעשינו הכל כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של המשימה הזו", אמר. "ברגע שעשית כל מה שאתה יכול לחשוב עליו, אם משהו משתבש, אז אין הרבה שאתה יכול לעשות. אני חש שלווה בנוגע לזה".