אמזון פנו היום (רביעי) למוכרים ישראלים כצעד נוסף לקראת כניסתם הרשמית לישראל. הם שלחו מייל תחת הכותרת Amazon Service בו נכתב: "כיום יש 300 מיליון לקוחות פעילים ברחבי העולם. כעת אתם יכולים להגיע למיליוני לקוחות חדשים". במייל ניתנו הוראות למוכרים שירצו להשתמש בשירות שלה, שכולל איסוף, אריזה, שילוח וטיפול באמצעות שירות הלקוחות של בתי העסק. מדובר במייל השני שענקית המסחר שולחת בשפה העברית, לאחר שאת המייל הראשון היא שלחה בסוף אפריל.
החברה לא ציינה מתי תשיק אתר בעברית, אבל על פי הערכות היא תעשה זאת עד סוף השנה הנוכחית. החברה היתה אמורה להיכנס לארץ באופן רשמי כבר בתחילת הקיץ, אך הכניסה נדחתה בין היתר בשל בעיות טכניות ורגולטוריות.

הפנייה של אמזון. צילום מסך
 
ניר זיגדון ואודליה אורבך בעלים משותפים חברת איקומיוניטי הסבירו כי "זהו צעד משמעותי של אמזון . לראשונה הקמת דף בעברית מלאה שמטרתו לעודד מוכרים למכור את הסחורה שלהם או בתוכנית local delivery  לצרכנים ישראלים או דרך המחסנים של אמזון ב 14 מדינות ברחבי העולם". השניים הדגישו כי "זוהי אינה ההשקה של אתר הצרכנים, אך מדובר בצעד משמעותי נוסף של החברה בישראל. מאז ההודעה על הלוקאל דליברי פונות לאיקומיוניטי עשרות חברות המעוניינות להצטרף לתכנית".
 
אלי ונטורה, מנהל תחום איקומרס ומנהל פעילות weforce באלקטרה הוסיף כי "כניסת אמזון לישראל הנה בשורה ענקית והיא מייצרת אוקיינוס כחול של הזדמנויות עבור עסקים קטנים ובינוניים שיוכלו כעת להפוך מעסקים מקומיים לעסקים גלובליים. אנו גאים להוביל וללוות ביחד עם בנק הפועלים את כניסת אמזון בישראל".
 

לפני כארבעה חודשים ענקית המסחר האמריקאית החלה לאפשר למוכרים ישראלים לכתוב ולהעלות תיאורי מוצרים בעברית. לפני מספר ימים, ספקים ישראלים קיבלו מייל מהחברה, ובו נכתב כי היא מזמינה אותם למכור מוצרים דרכם.
בפניית החברה לספקים נכתב: "חבר יקר, אנחנו שמחים להזמין אותך להיות חלק מקבוצת מוכרים נבחרת ולהשתתף בתוכנית Local Delivery בישראל. התוכנית מאפשרת לך להשתמש בחשבון המוכר שלך ב-Amazon.com כדי למכור ולספק הזמנות ישירות ללקוחות בישראל, באמצעות המלאי שלך בישראל דרך Fulfillment by Merchant".
 
נציגי אמזון רואים בישראל שוק פוטנציאלי להרחבת פעילותם. בחודשים האחרונים הם נפגשו עם מספר חברות שליחויות כדי לקדם אפשרויות לייעול השירות השירות.