החללית ההודית צ'נדריאן 2 שלחה היום (חמישי) לכדור הארץ תמונה ראשונה של הירח. התמונה צולמה אמש, כאשר צ'נדריאן 2 היתה רחוקה מהירח מרחק של כ-2,650 קילומטרים. בצד אחד של התמונה רואים את הים המזרחי ובצד השני רואים את מכתש אפולו. בתחילת השבוע היא ביצעה לכידה מוצלחת של הירח ומוקדם יותר החודש, החללית צילמה כמה תמונות של כדור הארץ ממרחק. אם לא יתרחשו שינויים או תקלות של הרגע האחרון, היא צפויה לנחות על הירח ב-7 בספטמבר השנה.
בסוף חודש יולי, הודו שיגרה את החללית, לאחר דחייה של שבוע בשל תקלה טכנית שסיכנה את הצלחתו. "החללית מוכנה כדי לקחת מיליארדי חלומות לירח", הדגישו בסוכנות החלל במדינה, והודו לאנשים שתמכו בהם לאחר דחיית השיגור, פחות משעה לפני שהיה אמור להתבצע. לדברי הסוכנות, התקלה אותרה כשעה לפני ההמראה המתוכננת לירח. החללית היתה אמורה להיות משוגרת כ-11 שנה לאחר שיגור "צ'נדריאן 1", ובסוכנות קיוו כי היא תשפר את מעמדה של המדינה בשוק החלל הבינלאומי, ותכין אותה להפיכתו למסחרי. הצלחת השיגור אמורה היתה להפוך את הודו למדינה הרביעית, אחרי ארצות הברית רוסיה וסין, שתבצע נחיתה "רכה" של גשושית על הירח.

כזכור, זו הפעם השלישית בחצי השנה האחרונה שמדינה מנסה לשגר גשושית במטרה שזו תנחת על הירח. קדמו לה הגשושית צ'אן 4 הסינית, שנחתה בתחילת השנה בצד האפל של הירח, והחללית בראשית שהתרסקה על הירח באפריל האחרון. השיגור של החללית, שעלותה הכוללת של המשימה עומדת על למעלה מעשרה מיליאדר רופי (שהם כ-146 מיליון דולרים) והוא היה אמור להתבצע ממרכז החלל סאטיש דאוון שבדרום מזרח המדינה.