יתרון אחר שמביא הפיתוח הוא האפשרות הניתנת למוכרים לעקוב אחר דרישות הלקוחות שלהם למידות ספציפיות. "האלמנט השני שאנו מציעים הוא מסד נתונים המכיל את המידות של הלקוחות, המאוחסן אצל הקמעונאי", מדגיש לוזון. "לאחר שביצעת את הפעולה אתה נכנס לאתר החברה, ובלחיצת כפתור הם עושים את ההתאמה בין הפריט למידה שלך. מהצד של הקמעונאי, הוא מקבל מסד נתונים מסודר על המידות של הלקוחות שלו, לפי אזורים וכמובן לפי ביקוש, ואז הוא יכול לדעת אילו מוצרים לשנע לכל אזור; בצד של הלקוח, הוא נהנה מחיזוק משמעותי לביטחון שלו בזמן הקנייה ומשיפור חוויית המשתמש".