מנהל תוכנית החלל של איחוד האמירויות סאלם אל-מרי אמר הערב (שני) כי האסטרונאוט הזאע אל-מנסורי המתגורר באיחוד ישוגר בחודש הבא לתחנת החלל הבינלאומית. כך, הוא יהפוך לאסטרונאוט הערבי הראשון.  אל-מרי ציין כי האסטרונאוט ימריא כשהוא נושא עימו מטען במשקל עשרה קילוגרמים, הכולל בין היתר: תמונות משפחתיות, תמונה של מייסד האמירויות עם האסטרונאוטים של אפולו, דגל עשוי משי, עותק של הקוראן וספר שכתב מושל דובאי בשם "הסיפור שלי". עוד מסר הבכיר כי המשא שייקח אל-מנסורי יכלול גם דברים שקשורים לתרבות ולהיסטוריה של האמירויות וכן אוכל מסורתי. הוא צפוי להישאר בתחנת החלל הבינלאומית במשך שמונה ימים.
כשיגיע לחלל, הוא צפוי לפגוש בין היתר באסטרונאוטית כריסטינה קוך, שהיום הוא יומה ה-164 בתחנה. הדבר אומר שהיא נמצאת בדיוק באמצע של המסע, בסופו היא תשבור את שיא השהייה לנשים בחלל החיצון. האסטרונאוטים הטריים ביותר בחלל כרגע הם אנדרו מורגן האמריקאי, אלכסנדר סקוורטסוב הרוסי ולוקה פרמטינו האיטלקי. השלושה שוגרו מקזחסטן באמצעות משגר סויוז מתוצרת רוסיה, זאת מפני שארצות הברית הוציאה מכלל שימוש את צי המעבורות שלה בשנת 2011. המשלחת הקודמת של האסטרונאוטים הגיעה במרץ וכללה שלושה אנשים - ניק האג וקוך האמריקאים ואלכסיי אובצ'ין מרוסיה. 
קוך מיועדת להישאר בחלל עד חודש פברואר בשנה הבאה ומורגן צפוי לחזור ארצה רק באביב 2020, כך שהוא צפוי להישאר בחלל כמעט שנה. מרבית האסטרונאוטים נשארים בתחנת החלל הבינלאומית רק שישה חודשים. הטיסה לתחנת החלל נמשכת כשש שעות ובסופה על האסטרונאוטים להמתין כשעתיים עד שיוכלו להיכנס לתוך המתחם.