סופרים את ימים: אפל הודיעה הערב (חמישי) כי תקיים ב-10 בספטמבר, בעוד פחות משבועיים, את אירוע ההכרזה, בו על פי ההערכות והדיווחים השונים יוכרזו בין היתר לפחות שלושה דגמים של אייפון, גרסאות עדכניות למכשירים נוספים לצד הפתעות נוספות. בהזמנה שנשלחה לעיתונאים נכתב כי אירוע ההכרזה יתקיים בשעה שמונה בערב (שעון ישראל) באולם שנקרא על שם סטיב ג'ובס, בקמפוס החברה בקופרטינו. על ההזמנה מופיע לוגו החברה המוכר, כאשר התפוח מחולק לחמישה צבעים - ירוק, כחול, צהוב, אדום וסגול. ייתכן כי מדובר ברמז לכמות המכשירים שיוצגו או לצבעים שהם יקבלו, שכן החברה ידועה באהבתה לפיזור רמזים בהזמנות הרשמיות.

כאמור האנליסטים מעריכים כי האייפונים החדשים ייזכו לשמות - אייפון 11, אייפון 11 פרו ואייפון 11R. המחירים של המכשירים לא צפויים לרדת בצורה משמעותית, וייתכן כי מלחמת הסחר של ארצות הברית וסין ישפיעו על התחום, שכן חלק מהמפעלים של אפל נמצאים בסין. עם זאת, על פי הדיווחים השונים, אפל מחפשת להעביר אותם למדינות אחרות כמו הודו. 

על פי חלק מההערכות, כך צפוי להיראות מערך הצילום במכשירים. צילום: מתוך חשבון הטוויטר onleaks
מגזין "בלומברג" דיווח כי בנוסף לשלושה מכשירים חדשים, החברה תציג שידרוגים של שעוני אפל, מכשירי אייפד, מקבוק, ומק פרו. אפל גם תנסה לעניין אותנו באוזניות איירפוד חדשות וברמקולי הומפוד חכמים, שירותי אפל TV ואפל TV+ וכן שירות אפל ארקייד לגיימינג. לפני כחודש כבר נפוצו שמועות על גירסאות אייפון 11 שעומדות לצאת לשוק עם שלוש מצלמות מסודרוצת במשולש בתוך ריבוע בולט בגב הטלפון אולם אלה ככל הנראה היו מדוייקות רק בחלקן.
עוד פורסם כי מכשיר האייפד עם המסך בגודל 9.7 אינץ' ייצא סופית לגמלאות, ויוחלף במכשיר עם מסך טיפה יותר גדול - 10.2 אינץ' - המותאם לשימוש בבתי ספר. בנוסף, אפל צפויה להציג שני אייפדים גודלים ומשודרגים, שיקבלו שיפורים בכמה תחומים, כמו מערך המצלמות בו יצוידו.