אחרי חמישה חודשי דחייה: סמסונג צפויה להשיק את הטלפון המתקפל המתוקן שלה ביום שישי הקרוב, כך דווח במהלך סוף השבוע בסוכנות הידיעות הדרום קרואנית Yonhap. על פי הדיווח, המצטט גורמים משלוש חבכות סלולר מקומיות, המכשיר המסקרן, בגרסתו המחודשת, יוצג בקוריאה  הדרומית - ביום הראשון של תערוכת הטכנולוגיה IFA המתקיימת בברלין. 

כזכור, ביולי האחרון הודיעה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית כי הסמארטפון המתקפל הראשון שלה, גלקסי פולד, יגיע לשווקים נבחרים בספטמבר, לאחר תיקון התקלות שנתגלו בו. בסמסונג הסבירו כי בחודשים האחרונים הם שיפרו את העיצוב של המכשיר, עם תג המחיר של קרוב לאלפיים דולרים, בעיקר בכל הנוגע למסך המתקפל - שהיווה נקודת התורפה שלו.

הגרסה המתוקנת של המכשיר. צילום: סמסונג
"לקחנו את הזמן כדי לבחון מחדש את עיצוב המוצר, לבצע את השיפורים הנדרשים ולהריץ בדיקות קפדניות", הסבירו בחברה, שהפיצה תמונות של המכשיר בגרסתו החדשה, הכוללת כמה קלים בעיצוב. השינויים העיקריים שבוצעו: שכבת המגן של המסך הורחבה עד למעבר לשוליים, על מנת להבהיר למשתמשים שמדובר בחלק ממבנה המסך ולא במגן מסך שיש להוריד, החלק העליון והחלק התחתון בציר של המסך חוזקו באמצעות חסמים שימנעו מחלקים חיצוניים לחדור למנגנון הקיפול ומתחת למסך המתקפל נוספו עוד שכבות של מתכת, במטרה להגן עליו. בנוסף, הוקטן הרווח שבין ציר המסך לגוף המכשיר.

בתוך כך, לפני כשבועיים דווח כי הטלפון המתקפל של וואווי, המייט X, לא צפוי לצאת לפני חודש נובמבר, כך עולה מהדיווח שפורסם ב-techradar והסתמך על מסיבת עיתונאים שהחברה קיימה. על פי הדיווח, המכשיר יושק לקראת סוף השנה הנוכחית, מה שמאפשר לגלקסי פולד של סמסונג להחזיק בתואר המכשיר המתקפל הראשון בשוק. מלבד השדרוגים הצפויים, המייט X כולל מסך בגודל 8 אינץ' כשהוא פרוס לגמרי. כשהוא מקופל, הוא כולל מסך קדמי בגודל 6.6 אינץ' ומסך אחורי של 6.3 אינץ', כשלצידו ניתן למצוא מערך צילום משולש. בוואווי אף הוסיפו כי הדגם הבא של המייט X צפוי להיחשף בשנה הבאה, והקיפול שלו כבר יעשה פנימה כך שיהיו לו שלושה מסכים בסך הכל, בדומה לעיצוב של סמסונג. מחירו יחל ב-2,200 אירו, בזמן שבארץ הוא יעלה מעל ל-10,000 שקלים.