סמסונג הודיעה במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) כי המכשיר המתקפל שלה, הגלקסי פולד, יהיה זמין לרכישה בקוריאה הדרומית החל ממחר. הוא יימכר בשני צבעים - קוסמוס שחור וכסף חלל ותג המחיר שלו לא השתנה ועומד על 1980 דולרים. לאחר ההשקה בקוריאה הדרומית, המכשיר יגיע למדינות נוספות בהן ארצות הברית, בריטניה, צרפת, גרמניה וסינגפור, אך המועד טרם פורסם באופן רשמי. בחלק מהמדינות תושק הגרסה התומכת ברשת דור החמישי. 
החל מאתמול ניתן להירשם באתרים של סמסונג ארצות הברית ובריטניה לרכישה מוקדמת ועל פי הדיווח שפורסם הלילה ב"ביזנס אינדסיידר", ומסתמך על לקוח שהזמין את המכשיר, הוא צפוי להיות זמין החל מה-27 בספטמבר, כאמור בעוד שלושה שבועות ויום. עם זאת, החברה סירבה לאשר את הדיווח. הראשון לפרסם את התאריך היה המדליף המוכר evan blass, שידוע בכך שמרבית ההדלפות שלו מתבררות כנכונות. 

צילום: סמסונג
מוקדם יותר השבוע דווח בסוכנות הידיעות הדרום קוריאנית Yonhap כי המכשיר יושק ביום שישי. על פי הדיווח, המצטט גורמים משלוש חברות סלולר מקומיות, המכשיר המסקרן, בגרסתו המחודשת, יוצג בקוריאה הדרומית - ביום הראשון של תערוכת הטכנולוגיה IFA המתקיימת בברלין. כזכור, ביולי האחרון הודיעה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית כי הסמארטפון המתקפל הראשון שלה, גלקסי פולד, יגיע לשווקים נבחרים בספטמבר, לאחר תיקון התקלות שנתגלו בו. בסמסונג הסבירו כי בחודשים האחרונים הם שיפרו את העיצוב של המכשיר, עם תג המחיר של קרוב לאלפיים דולרים, בעיקר בכל הנוגע למסך המתקפל - שהיווה נקודת התורפה שלו.

בתוך כך, לפני כשבועיים דווח כי הטלפון המתקפל של וואווי, המייט X, לא צפוי לצאת לפני חודש נובמבר, כך עולה מהדיווח שפורסם ב-techradar והסתמך על מסיבת עיתונאים שהחברה קיימה. על פי הדיווח, המכשיר יושק לקראת סוף השנה הנוכחית, מה שמאפשר לגלקסי פולד של סמסונג להחזיק בתואר המכשיר המתקפל הראשון בשוק. מלבד השדרוגים הצפויים, המייט X כולל מסך בגודל 8 אינץ' כשהוא פרוס לגמרי. כשהוא מקופל, הוא כולל מסך קדמי בגודל 6.6 אינץ' ומסך אחורי של 6.3 אינץ', כשלצידו ניתן למצוא מערך צילום משולש. בוואווי אף הוסיפו כי הדגם הבא של המייט X צפוי להיחשף בשנה הבאה, והקיפול שלו כבר יעשה פנימה כך שיהיו לו שלושה מסכים בסך הכל, בדומה לעיצוב של סמסונג. מחירו יחל ב-2,200 אירו, בזמן שבארץ הוא יעלה מעל ל-10,000 שקלים.