Experis Academy, זרוע ההכשרות של חברת Experis, העוסקת בהכשרה, גיוס והשמה בהייטק בשיתוף פעולה עם חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים, סיימה לאחרונה מחזור ראשון של שיתוף פעולה מיוחד, שבו הוכשרו צעירים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית כמתכנתים בשפת COBOL, אשר עתידים להשתלב בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב של הבנק.



המשתתפים בהכשרה הינם בוגרי מסלול התכנות של We Code (מסלול פיתוח Full Stack המשותף לתוכנית Experis Academy ולמרכז הבינתחומי בהרצליה), יחד עם בוגרי מסלול ההכשרה להייטק של עמותת Tech Career, המתמחה בהכשרת צעירים וצעירות יוצאי אתיופיה למקצועות ההייטק.



בשנתיים האחרונות Experis Academy לקחה חלק כשותפה במיזם החברתי We Code – שהוקם בשיתוף המרכז הבינתחומי בהרצליה ובהובלה של שלושה יזמים, פרופ' שמעון שוקן, פרופ' יואב שהם ועו"ד נגה גושן, ומטרתו ליצור קרש קפיצה לעולם ההייטק עבור צעירים המגיעים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית ואוכלוסיות גיוון, ברובם ללא תואר אקדמי.



מדובר ב־Bootcamp אקדמי ראשון מסוגו, שנמשך שמונה חודשים מבוקר עד ערב, כאשר שלושת החודשים הראשונים נלמדו באקדמיה, במרכז הבינתחומי – שם למדו יסודות אקדמיים במדעי המחשב, וחמישה חודשים נוספים נלמדו ב־Experis Academy - שם עברו קורס Full stack מקיף ומעמיק מבוסס ג'אווה.


מנהל חטיבת Experis Academy, גלעד לוי: "אנחנו תמיד שמחים לקחת חלק בפעילות חברתית מקודשת כמו זו, שתסייע לאוכלוסיות בעלות פוטנציאל ויכולת להשתלב בסביבה מתקדמת כמו בבנק הפועלים".



מנהלת משאבי האנוש של חטיבת הטכנולוגיה בבנק הפועלים, רויטל ברגשטיין: "שיתוף הפעולה בא לענות על שתי מטרות אסטרטגיות של הבנק: מתן הזדמנות תעסוקתית ופתיחת הדלת לצעירים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית ושילובם בחטיבת הטכנולוגיה של הבנק, תוך מתן כלים נוספים ומתודולוגיות עבודה המותאמות למקובל בחברות הייטק, לצד איתור מקור גיוס נוסף לצעירים בחטיבת הטכנולוגיה ויצירה של סביבת עבודה רב־דורית, המקדמת חשיבה חדשנית וורסטיליות ארגונית".