ענקית הקמעונות אמזון השיקה היום (ראשון) את פעילות המשלוחים בתוך ישראל. מדובר בתזמון משמעותי וקריטי עבור החברה - כשבוע לפני תחילת החגים, תקופה בה הישראלים מבצעים רכישות רבות.

למעשה אמזון השיקה את שירות Local Delivery, ובכך ישראל הצטרפה (לא באופן מלא) לתוכנית המאפשרת ליצרנים מקומיים למכור לישראלים. מדובר בהשקה חלקית מכיוון שהגרסה העברית של האתר עדיין לא הושקה.

האתר החדש של אמזון. קרדיט: צילום מסך

בין העסקים הישראליים שמוכרים באתר המגויר של אמזון, ניתן למצוא את עדיקה, סטורי, ללין, אלקטרה וניופאן, יבואנית האלקטרוניקה שפתחה חנות קונספט באמזון, שבה תמכור מוצרים ייעודיים שלא שווקו עד כה בישראל.

הכניסה של אמזון לישראל לא עברה באופן חלק, שכן היא תכננה להשיק את הגרסה הישראלית כבר לפני שלושה חודשים ודחתה את המועד. בין הגורמים לעיכובים:  קושי לגייס מספיק מוכרים ישראלים, מחלוקות על התרגום של דפי האתר לעברית ובעיות טכניות ורגולטוריות, לצד קושי לקבוע תאריך בשל הבחירות בישראל והחגים המתקרבים.