ד"ר גב משווקת לראשונה בישראל את כרית העיסוי עם הסוללה הנטענת, CORDLESS SHIATSU, מבית הומדיקס ארה"ב , המעניקה עיסוי שיאצו עמוק וחימום המשלים את חוויית השימוש. את הכרית, הזמינה ברשת החנויות ד"ר גב, ניתן למקם בכתפיים, בגב, על הצוואר וברגליים והיא עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר, כך שאם תציעו אותה לבן משפחה או חבר להתנסות, רוב הסיכויים (כמו שקרה אצלנו) שיהיה לכם קשה לקבל אותה בחזרה.
 
באמצעות הסוללה הנטענת (3.5 שעות זמן הטענה ושעה של זמן פעילות), הכרית לא תכבול אתכם לשקע חשמל ותוכלו להשתמש בה בבית ואף לקחת אותה לנסיעות או למשרד. היא קלת משקל, ניידת ונוחה לנסיעה. 

לכרית שתי אופציות עיקריות; עיסוי שיאצו - שנעשה בתנועות מעגליות ומרגיעות המסייעות בשחרור שרירים תפוסים. לאחר בדיקה של הכרית בתום יום עמוס במיוחד, היה לי מאוד קשה לשחרר אותה (למרות ההמלצות לקחת הפוגות בין שימוש לשימוש). האופצייה השנייה היא חימום להשלמת חווית העיסוי המרגיעה, שמאוד מעצים את תחושת הרוגע. תוכלו אפילו לקבל שליטה בכיוון ראשי העיסוי – כך ניתן להפוך את כיוון המסאז' ולהרגיש ממש כאילו מעסה מקצועי מעניק לכם את העיסוי.
 

חשוב להדגיש כי הכרית לא יכולה ולא מנסה להחליף את החוויה האמיתית של טיפול אצל מעסה מוסמך, עם היכולת לגעת בנקודות כואבות או להיכנס לעומק השריר כדי להעניק טיפול מקיף. אבל לרובנו אין זמן ולרוע המזל גם תקציב לביקורים תכופים בספא המקומי, והכרית הזו היא עד כה הדבר הכי קרוב שחוויתי לדבר האמיתי. הכרית עובדת היטב על אזור הצוואר, הגב והכתפיים גם בעת שכיבה, ועושה חסד עם הרגליים לאחר יום מתיש במיוחד.

עלות הכרית 499 שקל.