משרד החוץ הסיני הכחיש היום (שישי) את הדיווחים על מעורבות המדינה במתקפת הסייבר שפגעה במפעל יצרנית המטוסים איירבוס. דובר המשרד הסביר בתדרוך היומי שהעביר לכתבים כי "סין מתנגדת באופן נחרץ לכל סוג של מתקפת סייבר". לדבריו, הדיווחים האחרונים בנושא אינם אחראיים, אינם מקצועיים וכוללים מניעים נסתרים. 
אתמול דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי  היצרנית האירופית התמודדה בחודשים האחרונים עם סדרה של מתקפות סייבר. דובר החברה ציין כי הם "מודעים לאירועי סייבר" וכי כמו כל השחקנים הגדולים במשק, גם הם מהווים "יעד למעשים זדוניים". לדבריו, בחברה עוקבים באופן רציף אחר איומים מהסוג הזה באמצעות מערכות שונות וישנה יכולת להגיב לאיומים בצורה מיידית, באמצעות אמצעים שונים. בינואר האחרון החברה חוותה מתקפת סייבר, במסגרתה נגנב ממנה מידע. 
סוכנות הידיעות הצרפתית ציטטה כמה מקורות בתחום אבטחת המידע, שטענו כי בשנה החולפת, החברה התמודדה עם ארבע תקיפות סייבר משמעותיות. לדברי המומחים, חלק מההתקפות נמשכו למעלה משנה. עוד דווח כי ההאקרים חיפשו מידע בעיקר על המנועים של מטוסי התובלה הצבאיים A400M ועל מטוס מדגם A350. בדוח לא נכתב האם המתקפות הובילו לדליפת מידע רגיש או השפיעו בצורה כזו או אחרת על החברה. הגורמים הדגישו עוד כי הם לא ייחסו את התקיפות באופן ישיר לסין, אלא שהתוקפים נושאים סימני היכר המזוהים עם קבוצות הקשורות למודיעין הסיני.