ארבע חברות סלולר גדולות נלחמות על לבו של קהל המכורים שלא יכול לזוז לרגע בלי הטלפון הנייד שלו. אם בעבר מה ששכנע את הישראלים היה מחיר השיחות וחבילות הגלישה, כיום רוב הישראלים מעדיפים חבילות גלישה ללא הגבלה. נתון זה משקף את השינוי האדיר שעבר שוק הסלולר בשנים האחרונות, עת הטלפון החכם הפך ממכשיר שמאפשר לשוחח עם אנשים אחרים, למרכז תקשורת אישי שדרכו אנו צורכים חלק ניכר מחיי החברה שלנו, שואבים מידע מסוגים שונים, משתמשים בו כמסוף לעבודה ועוד מגוון שימושים שמחייבים מכשירים חדישים לצד רשתות משוכללות וחבילות גלישה אינסופיות.