ארבע חברות סלולר גדולות נלחמות על לבו של קהל המכורים שלא יכול לזוז לרגע בלי הטלפון הנייד שלו. אם בעבר מה ששכנע את הישראלים היה מחיר השיחות וחבילות הגלישה, כיום רוב הישראלים מעדיפים חבילות גלישה ללא הגבלה. נתון זה משקף את השינוי האדיר שעבר שוק הסלולר בשנים האחרונות, עת הטלפון החכם הפך ממכשיר שמאפשר לשוחח עם אנשים אחרים, למרכז תקשורת אישי שדרכו אנו צורכים חלק ניכר מחיי החברה שלנו, שואבים מידע מסוגים שונים, משתמשים בו כמסוף לעבודה ועוד מגוון שימושים שמחייבים מכשירים חדישים לצד רשתות משוכללות וחבילות גלישה אינסופיות. 



פרטנר היא קבוצת תקשורת מובילה בישראל, המספקת לציבור מגוון רחב של שירותי סלולר, אינטרנט, טלפוניה ביתית וסל פתרונות תקשורת לעסקים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, לצד שירות איכותי ומקצועי. קבוצת פרטנר כוללת את המותגים פרטנר, mobile012 ו־012.



סלקום היא קבוצת תקשורת מובילה, המספקת מגוון רחב של שירותי תקשורת ונחשבת לספקית הסלולר הגדולה בישראל. לסלקום מגוון רחב של שירותים, בהם שירותי טלפון סלולרי, שירותי נדידה לתיירים בישראל ולמנויי החברה בחו"ל, הודעות טקסט ומולטימדיה, שירותי תוכן סלולר ומידע מתקדמים ושירותי ערך מוסף אחרים בתחום המוזיקה, הווידיאו, המשרד הנייד ועוד, המבוססים על התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות של סלקום. החברה מציעה את מערך שירות הלקוחות הגדול והרחב ביותר בארץ, ומניותיה נסחרות הן בבורסה של ניו יורק (NYSE) (CEL) והן בבורסה לניירות ערך בתל אביב.



גולן טלקום חוללה מהפכה בשוק הסלולר בישראל. היא הוקמה בשנת 2012, והייתה  הראשונה שהביאה לארץ את מהפכת "הכל כלול גם בחו"ל", באמצעות חבילות הכוללות שיחות ומסרונים ללא הגבלה ונפח גלישה גדול ביותר תמורת מחיר משתלם. במהלך כשש שנות קיומה התמידה גולן טלקום פעם אחר פעם בהבאת חבילות טובות יותר ומשתלמות יותר לצרכן הישראלי והמשיכה לאתגר את המתחרים.



פלאפון היא חלוצת ענף הסלולר בישראל. החברה הוקמה בשנת 1986 בידי מוטורולה ותדיראן. מאז שנת 2004 פלאפון נמצאת בבעלות מלאה של בזק, תאגיד התקשורת הגדול והמוביל בישראל. החברה מספקת שירותי סלולר וכן מכירת טלפונים סלולריים, טאבלטים, מחשבים ניידים ואביזרים נלווים. החברה משרתת (נכון ל־2018) כ־2.2 מיליון מנויים, והיא מעסיקה כ־2,600 עובדים, מרביתם במחלקות השירות והמכירות. 



רמי לוי תקשורת, חברת הסלולר של המותג המזוהה בעיקר עם מזון הבטיחה ללקוחותיה לעשות למחירי הסלולר שלהם את מה שעשתה בעבר למחירי העוף ולמופעי החנוכה לילדים. החברה מספקת מגוון חבילות, בהן כאלו המאפשרות תשלום מראש (פרי־פייד) וכן צפייה בטלוויזיה דיגיטלית השייכת אף היא למותג.