התחרות בענף המוניות צפויה לגבור, בעקבות הודעתה של yango על הרחבת פריסתה בערים נוספות – באר שבע, חיפה והקריות. אפליקציית המובייל yango, המחברת בין נוסעים למוניות הזמינות לנסיעה, מבית ענקית האינטרנט והטכנולוגיה yandex תרחיב את כיסוי שירותיה, לאחר פחות משנה של פעילות - לשירות החברה כבר כיסוי ברוב האזורים המאוכלסים ברחבי הארץ.



החברה גם הודיעה על גידול משמעותי בהיקף הנהגים באזורי הפעילות הקיימים - גוש דן, נתניה, אשדוד ואשקלון, באמצעות הטכנולוגיות של yango, בין היתר באמצעות תוכניות מוטיבציה המסייעות לנהגים למקסם את זמן העבודה שלהם ואת הכנסתם הפוטנציאלית.



"כל מה שעשינו עד כה זו רק ההתחלה של שינוי משמעותי בחוויה של משתמשי המוניות בישראל", אמר מנכ"ל yango ישראל, יניב אלפי. "אנו מרוצים מההתקדמות שעשינו מאז ההשקה של השירות בישראל. ובזכות הטכנולוגיות שלנו, שעוזרות לנהגים וגם לנוסעים, אנו מסוגלים לספק מחירים הוגנים ולמקסם את הכנסות הנהגים באותן שעות עבודה, אפילו במגבלות השוק הקיימות".



Pixabay: אפלקציית יאנגו כובשת את ישראל. צילום
Pixabay: אפלקציית יאנגו כובשת את ישראל. צילום



אפליקציית yango הושקה בישראל בדצמבר 2018, ואחרי שבועיים מיום ההשקה היא כבר הגיעה ליותר מ־100 אלף הורדות. המודל של Yango מבוסס על הפחתת מחירים לנוסעים תוך הגדלת הפעילות עבור נהגים עם מוצרים כמו תוכנית FIX (מחיר ידוע מראש), מספר נסיעות במקביל, חשבון משפחתי, תוכניות מוטיבציה לנהגים ו"הזמנות שרשרת" לנהגים. עוד יצוין כי אפליקציית Yango זמינה בכמה שפות אנגלית, רוסית, צרפתית ועברית.