מסנן האוויר החדש של חברת דייסון, Dyson Pure Hot+Cool, הוא הפתרון המושלם למי שאוהב לנשום אוויר נקי ומחפש אופציות חימום או קירור לביתו הפרטי; ומבחינת עיצוב הבית, גם המראה העתידני שלו לא מזיק בכלל. לפני שניגע בפרטים הטכניים של המכשיר ואופן הפעולה שלו, חשוב להדגיש שעצם קיומו מהווה מהפכה בתחום המיזוג האוויר – כלומר לא רק דגש על קירור או חימום החדר, אלא דאגה לרווחתם של האנשים ובעלי החיים שנושמים את האוויר שבו. 
אסור לטעות, לא מדובר במטהר אוויר נייד וקטן שבמקרה גם נושף עליכם בחולשה, זהו מכשיר שמקרר או מחמם חללים גדולים במהירות ובעוצמה של מזגן נייד, זאת בזכות הטכנולוגיה החדשנית שהחברה פיתחה בתחום. המתקן מזהה חיידקים הנישאים באוויר ולוכד 99.95% מהחלקיקים העלולים להזיק עד לגודל של 0.1 מיקרון. אם אתם תוהים איך תוכלו לדעת שהוא באמת עושה את זה, אז המסנן מחובר לאפליקציה חכמה המאפשרת בדיקה של האוויר שאנו נושמים מחוץ לחלל החדר באוויר הפתוח, בתוך החדר ואת השינוי כתוצאה מהשימוש במכשיר הפועל. כאדם שמעשן יצא לי לבחון בזמן אמת כיצד המערכת מזהה את הזיהום בחדר, מסלקת אותו ומחזירה לי אוויר נקי.
הטכנולוגיה המתקדמת של דייסון מאפשרת למסנן לפלוט זרם חזק של אוויר מסונן תוך שימוש בבקרת חום בטכנולוגיית Air Multiplier – לפיזור אוויר חם לטווח רחוק בחורף וזרם של אוויר קריר בקיץ, ללא חבטות רוח. המכשיר גם שומר על טמפרטורת החדר לפי הגדרת היעד שנקבעה לו והוא בטיחותי לשימוש ליד ילדים ובעלי חיים מאחר שאין בו להבים שמסתובבים במהירות, אין אש גלויה, הדפנות קרות למגע והמכשיר נכבה במקרה של נפילה. 

יתרון נוסף של המכשיר הוא הנגישות: ניתן להפעיל אותו מכל מקום בבית ולעקוב אחר כל שינוי באיכות האוויר באמצעות הטלפון הנייד, וזאת לצד תצוגת Led על גבי המכשיר שמציגה את מהירות זרימת האוויר, אורך חיי המסנן, רמות זיהום האוויר השונות, החלקיקים המזהמים, מצב לילה לכיבוי אוטומטי, הפעלת המכשיר ועוד. 
מסנני האוויר הושקו בישראל בשלושה דגמים: דגם ריצפתי Dyson pure cool בעיצוב אליפטי במחיר של כ־2,790 שקל; דגם שולחני Dyson pure cool בעיצוב עגול במחיר של כ־ 2,490 שקל ו־מסנן אוויר חם וקר Dyson pure hot+ cool לשימוש בקיץ ובחורף במחיר של כ־3,190 שקל.