חברת LG ישראל ורונלייט דיגיטל, יבואנית LG מובייל בישראל משיקות היום (רביעי) את המכשיר החדש LG G8XThinQ, זאת במקביל להשקה העולמית שלו במספר מדינות נבחרות בעולם, כולל מסכי OLED FullVision 6.4 אינץ', מצלמה קדמית בת 32MP, שתי מצלמות אחוריות בעלות מצבי תמונה ווידיאו משופרים, שני רמקולים בני 1.2 ואט, וקורא טביעות אצבע המשולב במסך עצמו – וסוללה בנפח 4,000 מיליאמפר.
כזכור, המכשיר נחשף על ידי היצרנית הקוריאנית במהלך כנס  IFA שמתקיים בברלין. מדובר בגרסה משודרגת של הקונספקט שהוצג בתערוכת הסלולר שהתקיימה בברצלונה בפברואר האחרון - מסך משני המשמש מעין מעטפת של הסמארטפון העיקרי. הצג הנוסף מאפשר למשתמשים לבדוק את השעה, התאריך, מצב הטעינה, לקבל הודעות, זיהוי שיחות ומידע שימושי נוסף, זאת מבלי להידרש לפתוח את שני המסכים. מעבר לכך, בעוד המסך הכפול הראשון מאפשר צפיה משתי זוויות שונות, המסך החדש משלב ציר המאפשר סיבוב חופשי בדומה למסך של מחשב נייד.
בחברה הגדירו את המכשיר כ"חלומם של חובבי הצילום" וציינו כי הוא מצויד בשתי מצלמות אחוריות (12 ו-13 מגה פיקסל), מצלמה קדמית (13 מגה פיקסל), חיישן טביעת אצבע על גבי המסך, מערכת צליל סטריאופונית ומנגנון בינה מלאכותית (AI) לעיבוד תמונה.  בנוסף ולראשונה, במכשיר LG G8XThinQ תהיה אפשרות לעבור בין המצלמה הקדמית לבין המצלמה האחורית בזמן צילום וידאו.  המכשיר שוקל 192 גרם ויגיע בצבע שחור. הוא צפוי להיות זמין גם בישראל במהלך נובמבר 2019 ותג המחיר שלו טרם פורסם. 

המחיר המומלץ לצרכן עבור המכשיר עומד על 3,299 שקלים והוא ישווק בארץ בצבע שחור בחנויות הנבחרות  ורשתות השיווק. הערכה כוללת את מכשיר הסמארטפון, אביזר המסך הנוסף ונרתיק סיליקון למכשיר.