נאס"א, סוכנות החלל של ארצות הברית, פרסמה במהלך הלילה (בין שני לשלישי) תמונות מהאתר בו התרסקה על הירח בספטמבר האחרון הנחתת ההודית ויקראם. באתר הסוכנות פורסמו תמונות המראות את האזור המדובר בירח - לפני ואחרי ה-7 בספטמבר השנה, בהן ניתן לראות את אזור ההתרסקות וכן נקודות נוספות על הירח בהן חלק שינוי. ייתכן כי חלק מהסימנים החדשים הם חלקיקים ושברי חללית, או נקודות בהן היא פגעה בשכבת הקרקע העליונה, אך לדברי הסוכנות הדברים אינם וודאיים במיוחד. 
כזכור, בספטמבר האחרון אבד הקשר עם החללית ההודית צ'אנדריאן-2, לאחר שזו יצעה את הנחיתה על הקוטב הדרומי של הירח כמתוכנן. החללית - ששוגרה לחלל ב-22 ביולי - כוללת מקפת, שמסתובבת סביב הירח במרחק של כ-100 ק"מ מפניו ונחתת המכונה "ויקראם". החללית אמורה לנחות ליד הקוטב הדרומי של הירח, יעד שעשוי להיות מקום נחיתה לאסטרונאוטים במשימות חלל בעתיד. 

ראש ממשלת הודו שנכח בחדר הבוקר לאורך כל התהליך כדי לחזות ברגעים ההיסטוריים כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מאוד נרגש להיות במרכז סוכנות החלל ההודית בבנגלור, כדי לחזות ברגע הרגע יוצא הדופן בתולדות תוכנית החלל של הודו". בנוסף הגיעו למרכז החלל ילדים ובני נוער רבים. בין המברכים הרבים מרחבי העולם גם האיש העשיר ביותר - ג'ף בזוס. הבעלים של אמזון כתב בחשבון הטוויטר שלו "בהצלחה הודו".
זו היתה הפעם השלישית בחודשים האחרונים שמדינה מנסה לשגר גשושית במטרה שזו תנחת על הירח. קדמו לה הגשושית צ'אן 4 הסינית, שנחתה בתחילת השנה בצד האפל של הירח, והחללית בראשית שהתרסקה על הירח באפריל האחרון.