חברת The North Face, החולשת על כרבע מהמכירות העולמיות בתחום ביגוד אופנת השטח, השיקה את Futurelight - טכנולוגיה חדשה המייצרת אריג בד אטום לחלוטין למים ובעל יכולת נשימה ונידוף זיעה, הגבוהה ביותר אי פעם, לדברי החברה. 
החברה מיישמת בתחום הטקסטיל הליך טכנולוגי חדשני המשמש בעיקר בתחום הרפואי. במסגרת התהליך, 200 אלף חרירים קטנטנים מזריקים חומר פולימרי מיוחד במהירות גבוהה וכך נארג מרבד סיבים ננו־מטרי אטום למים, אך בעת ובעונה אחת גם נושם. בהמשך, אותו מרבד ייחודי מוצמד לבד תומך מיוחד המגדיל את עמידות המוצר. לפי החברה, התוצאה של כל התהליך היא אריג ייחודי דק יותר, אטום יותר, נושם יותר, רך יותר ונעים למגע.
מוצרים  ראשונים הכוללים את הטכנולוגיה כבר הגיעו לחנויות הרשת בישראל. מעיל ריצה יעלה החל מ־1,200 שקל, ומעיל עמיד יותר לתנאי קור קיצוניים יעלה 4,000 שקל. נעליים יעלו החל מ־600 ועד 1,000 שקל. בהמשך הטכנולוגיה תוטמע גם בכובעים, אוהלים ושקי שינה.

"באופן תאורטי, Futurelight מאפשר לנו להשתמש בטכנולוגיה כדי להפוך, לראשונה, כל פריט לנושם, אטום למים וגם נעים ונוח למגע. דמיינו חולצת טריקו, סוודר או אפילו ג'ינס עמידים למים שאתם כן רוצים ללבוש. היום אנחנו מתחילים עם מעילים, אוהלים וכפפות, אבל האפשרויות יכולות להיות אינסופיות", הסבירו בחברה.